tirsdag den 28. juli 2009

Zzzz...

Jeg er bar så træt for tiden!
Jeg går tidligt i seng om aftenen og vågner føst når uret siger, hvor jeg nu ellers nok lige plejer at vågne 5 min før. Jeg har vidst ikke haft nok ferie:)
En uge i sensommeren må jeg heller tage, for måske man kan være heldig at der kommer lidt sol der, så vi kan komme ud i kolonihaven.
Der har slet ikke været kolonihavevejr den her måned! På lørdag skal vi derud, for der er det bla. vores tur til at have arbejdsdag ved fællesarealerne.
Desuden er vi blevet enige om, at vi ikke gider arbejde mere på det åndssvage køleskab og vil se om vi ikke kan finde et andet derud til..

5 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Kære Muffin.
Jeg håber du finder din energi igen... I dag skinner solen her fra mogenstunden, men vi har vist fået meget vand i juli..
En weekend i kolonihaven, vil give dig energi og kræfter igen..

Piskeriset sagde ...

Jeg var også begyndt at savne nyt om kolonihaven :-)
Og ja, det må godt blive lidt bedre vejr. Godt nok er min ferie lige slut, men der ingen grund til, at der skal være overskyet og regnvejr. Man tror jo bare, at det er starten af september!

MissMuffin sagde ...

Hej Mette
Den skal nok komme, nogen gange er den bar midlertidigt forsvundet:)
Her skinner solen også fra morgenstunden, så lad os håbe at den bliver ved:)
Det tror jeg også det vil, det altid godt at komme ud og få brugt noget af den negative energi på lidt ukrudt:)

Hej Piskeris..
Jeg savner også nyt om kolonihaven:)
Men det jo bar fordi vi ikke er derude særligt meget når vejret er så trist..
Hvis der bar ikke regnede hele tiden ville det også være ok, det er nu bar skønnest når man kan trippe rundt i bare tæer derude istedet for gummistøvler:)

Madame sagde ...

Øv, det er synd, at energien har forladt dig - du må ud og rode i jorden i kolonihaven og ha' lidt sol :-)
Her havde vi varmt og solrigt vejr i går - det er mærkeligt så forskelligt vejret kan være fra dig oppe i Nordjylland.

MissMuffin sagde ...

Hej Madame..
Jeg har også truet Kristian med at jeg snart flytter ned hvor du bor, for I har altid godt vejr!
Lørdag skulle vidst holde tørt, så der må jeg ud og kæmpe lidt med ukrudtet:)
Ha en god dag..