fredag den 10. juli 2009

En hurtig overhaling..

Lejligheden har lige fået en hurtig overhaling så jeg kan være bekendt at ha gæster i aften og der er hentet blomster ind fra haven. Roserne hang noget med hovedet i al den regnvejr, så der røg også et par stykker med ind. De giver lidt farve til stuen og dufter skønt!
Jeg elsker friske blomster og om vinteren når det hele er trist og kedeligt udenfor henter jeg gerne en buket hver uge, så vasen altid er fuld. Idag står der blomster mange steder i huset, for haven har rigeligt at tage af.. Om vinteren henter jeg helst på lørdags-torvet inde i byen. Kommer du tidligt er udbudet stort og du får altid et par buketter til fornuftige priser..
Vejret er trist idag, der er ikke mange ophold mellem regnbyerne- perfekt til en filmaften! Nu skal det heller ikke vare længe inden jeg smutter ind og mødes med pigerne så vi kan proviantere:)

4 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Håber at I får en rigtig dejlig aften.
Jeg har også altid friske blomster, det er noget af det der hygger rigtig meget

Knus

Julia sagde ...

hvor ser de skønne ud.

Mette Lykke sagde ...

Smukke roser.. Jeg har også altid blomste i vaserne, det går meget for ens hjem med friske blomster i stuen...
God fornøjelse i aften det lyder hyggelig med en film aften..
Hvad skal i se..

MissMuffin sagde ...

Pernille: Det gør det nemlig- og så ligger gæsterne helller ikke så nemt mærke til støvet i vindueskarmene og sån:)

Julia, de er så smukke og dufter rigtig dejligt..

Mette, det pynter rigtig meget. Og så giver det et friskt farvepust!