tirsdag den 6. april 2010

Livretten..

Kogt kylling, kartofler, kogte porrer og "sursød-sauce" lavet af suppevandet, edikke og sukker.
MUMS!


Da jeg boede hjemme var jeg ikke særligt vild med gammeldags mad.
Efter at jeg flyttede hjemmefra er jeg blevet helt vild med det igen...
Det er sjældent, at jeg selv laver det, men så er det også ekstra godt at komme hjem og få det:)


Jeg fik hjælp til hækleriet, så nu vi se hvordan det går imorgen når jeg kommer på egen hånd.
Nu er der 3 lapper- så mangler jeg kun en milliard mere:)

3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Held og lykke med lapperne :) Det er vidst det man kan kalde et evighedsprojekt!

Anonym sagde ...

jeg er sikker på at du nok skal lære det ellers må jeg hjælpe lidt

MissMuffin sagde ...

Ditte, det tror jeg også nemt man kan kalde det, for der bliver da hvertfald ikke noget tæppe foreløbigt:)

Det var godt mormor:)