tirsdag den 6. april 2010

Slut med påske..

Idag er det mormors fødselsdag- TILLYKKE Mormor:)
Så iaften skal vi til Sæby og fejre hende og jeg satser stærkt på at der serveres livretter:)

Idag er også første skoledag efter mere end en uges ferie, så det er lidt hårdt:)
Dog skal vi arbejde hjemme onsdag og torsdag, så det går nok- men der skal skrives opgave, så jeg får nok at se til, for jeg mangler stadig knapt 10 sider, men det kører bare ikke lige for mig de her dage..
Aftenen igår var super hyggelig, for der var jeg hjemme hos en af Sallingpigerne og spise hjemmelavede burgere og hygge, det er altid en god ting..
Kunne godt lige bruge en uges ferie mere, men sån er det jo altid!

3 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Tillykke med din mormor og så håber jeg ikke at skoledagen bliver for hård efter pause. Var vild med ine grønne fingre hi hi. Knus min søde♥

Mette Lykke sagde ...

Tillykke med momor..
Mom ikke der vanker livretter i aften..
Og ja.. påsken blev spist af tidens skarpe tand..

MissMuffin sagde ...

Tak Tina:)
Skoledagen var hård at komme igennem, for EU og NATO er ikke lige det mest spændende at komme igennem:)
Det er en fed farve, elsker farvestrålende negle..
Knus

Tak Mette- håber mormor har lavet livretten, ellers bliver jeg slemt skuffet:)