fredag den 2. april 2010

Fornuftig-dag-idag..

Idag skal jeg være fornuftig og få lavet lidt, for det her dovneri holder ikke.
Støvsugeren kører ingen steder af sig selv og opgaven skriver nok heller ikke sig selv ligepludseligt..
Planerne er:
  • Rengøring.
  • Opgaveskrivning.
  • Gåtur med Emma.
  • Beslutte, hvad der skal serveres til frokost for Lotte og Carsten når de kommer søndag.
  • Forberedelserne til imorgen, når jeg holder Påskefrokost med Dianna og Randi

Kristian tager til fodbold engang over middag og kommer nok først hjem engang i aften, så han kan hvertfald ikke få skylden for at være et forstyrrende element så:)

3 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Lyder som om du får en produktiv dag hvis du følger din plan :-)

Her står den på afslapning i yderst tor stil. Må se hvad der ellers sker.

Piskeriset sagde ...

Krydser fingre for, at du får et godt greb om opgaven i dag :-)

(og rigtig sødt billede i øvrigt!)

MissMuffin sagde ...

Det med afslapningen har jeg taget på forskud, så jeg håber planen holder:)
God langfredag til dig og vovserne:)

Piskeris, det håber jeg også. Den skal afleveres om en uge!
Tak- det er fra toiletmøblet i soveværelset- det allermest tøsede sted i hele lejligheden:)