søndag den 18. april 2010

Intet nyt under solen..

Det meste af dagen igår blev tilbragt sammen med Dianna og hendes nevø og niece på 5 og 4 år i et legeland, hvor støjniveauet helt sikkert var over den tilladte grænse:)
Legelandet ligger i forbindelse med Shoppen i city syd og det er så tanken, at forældrene kan aflevere børnene til personalet i legelandet og så selv gå på shopping.
Personalet bestod af 2 piger på en 16-17 år, som også skal betjene den lille kantine og der var fuld hus, så jeg håber da virkeligt ikke at nogen forældre kunne finde på at efterlade deres børn der!
På trods af jeg var ret så træt efter dagens strabadser, så bestemte jeg mig for, at der skulle ryddes grundigt op i soveværelset igår aftes.
Kristian hader det, for han er virkeligt dårlig til st smide væk og sortere:)
Nu har vi et dejligt ryddeligt soveværelse igen, det har vi manglet så længe og nu kunne jeg altså ikke mere!
Vejret har ikke rigtig været med os denne weekend.
Igår blæste der en iskold vind og idag er der gråt og vådt.
Vi har dog et par små indendørs projekter i kolonihaven, så holder det nogenlunde tørt kører vi lige derud i et par timer i eftermiddag og får kigget på sagerne..
Ellers er der jo søndag og vaskedag, så der skal da lige vaskes en 4-5 maskiner og køres en tur med støvsugeren...

7 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Det er skønt når der er tid til de der projekter der bare skal overstås. Lyder til du får endnu en produktiv dag :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, men jeg synes der er så frygteligt mange af dem hele tiden:)

Piskeriset sagde ...

Her var der en smule solskin i går men ikke meget - og der blæste en kraftig iskold vind, som jeg var ved at få pip af.

I dag kommer der også en smule sol, men jeg synes godt nok, det er provokerende, at der er lovet sol hele dagen i morgen her på egnen!

Jeg er solidarisk og har også gang i vaskemaskinen, og så står den ellers på oprydning i skuret - argh!

Hav en god og produktiv dag - så må vi dovne i afen ;-)

Janne B.T. sagde ...

Åh ja, jeg mærker også kulden! Det er altså også typisk, at vejret er fantastisk hele ugen indtil weekenden, og så kommer kulden. Pyha!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det gik nu alligevel, men det krævede hvertfald, at vi lavede noget for at holde varmen...
Nu skal der også dovnes herhjemme:)
Frisk luft er hårdt!

Janne, det er nemlig rigtig typisk og rigtigt irriterende!
Men sån er det altid!

Anonym sagde ...

I always spent mу half an hour to read this weblog's articles or reviews daily along with a mug of coffee.

Feel free to visit my site V2 Cigs Reviews

Anonym sagde ...

Outcomes will almost certainly be shown if utilised 30 minutes each day.


Also visit my web blog Http://Www.Marsvenusatwork.Com/