søndag den 4. juli 2010

Sommermorgenmad...

Der er godt nok blevet sommerferie i blogland, sikke stille der er over det meste af linjen:)

Solen holder vidst en lille pause idag, for der er stadig gråt og fugtigt efter nattens torden og regn.
Bar den husker at komme igen:)
Det betyder også, at temperaturen er knap så heftig, så der er til at få lavet lidt herhjemme. Trods jeg har ferie, er det ikke meget praktisk der er lavet, for det er ikke til i den hede.
Idag skal der gøre rent og stævsuges, nu går den ikke længere...

Men først vil jeg nyde en omgang lækker morgenmad: græsk yoghurt, hjemmelavet müsli, agavesirup pg masser af hyldeblomstmarinerede jordbær. Uhm..

7 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Ja, man får pludselig travlt med at være ude, i stedet for at sidde foran skærmen i denne varme! Og godmorgen forresten. Haha!

Din morgenmad lyder lækker. Især det med jordbærene! Ser frygtelig sundt ud ;)

Ditte sagde ...

Ja, der er godt nok stille rundt omkring - På min egen inklusiv, hehe ;)

Her skinner solen, men tilgengæld var her regn og overskyet det meste af dagen i går.

mette b sagde ...

Uha, det ser lækkert ud. Og så selvfølgelig i det smukkeste krus :)

God sommerdag!

MissMuffin sagde ...

Janne, jeg har også den bærbare med ude- det der mobilt bredbånd er simpelthen den bedste opfindelse:)
Det er en super morgenmad, endda lavet med den fedtfattige græske yoghurt, selvom jeg foretrækker den på 10%:)

Ditte, her var vi oppe i nat ved halv3-tiden, for regn og torden gav noget af en larm, men tiltrængt kølig luft:)

mette b, det er også rigtig lækkert og nemt- kruset er en gave fra min søde veninde Lotte, der også har forkælet mig med fine matchende æggebægere:)

Bitten sagde ...

Jeg kender til stilheden - i dag er min plan at lave et opsamlingsindlæg for alle de dage, hvor jeg ikke har fået taget mig sammen til at blogge ;)

Pernille på 1. sagde ...

Jeg kunne da lige sætte tænderne i den morgenmad, sundt og lækkert.
Jeg håber at det bliver til at holde ud at sove i nat for de sidste nætter har ikke været sjove

MissMuffin sagde ...

bitten, tiden flyver godt nok når der er sommer og solskin:)

Pernille, de her varme nætter er nærmest ike til at holde til!
Morgenmaden er super lækker og nem at lave, et sikkert hit i min mave:)