tirsdag den 6. juli 2010

Verdens værste shoppere...

Jeg plejer at være god til at shoppe og generelt rigtig god til at bruge penge, men alt hvad jeg kom hjem med igår fra vores tur til Göteborg var denne fine top til 99 SEK!
Nå ja, og så var jeg da li så heldig at få en gratis lort med, da en af byens ufatteligt mange ulækre duer valgte at sende et klat li ned i mit hår. Lækkert!
Vi havde en dejlig tur og fik ømme fødder, for vi måtte li en lille omvej da vi skulle finde centrum, men vi fandt det da:)
Der var masser af udsalg og jeg prøvede en del, men det var bar ik lige noget.
Fandt kun en vinterjakke, som jeg virkeligt gerne ville eje, men den kostede langt over den forkerte side af 3.000, så den måtte blive i det svenske. Så må jeg håbe, at der dukker et billigere alternativ op...
Udvalget af herre-tøj synes vi var temeligt begrænset, så stakkels Kristian fik ikke så meget ud af turen udover at blive slæbt gennem samtlige butikker med dametøj:)
Næste år tror jeg, at vi igen holder os til vores Århus-sommertur...

6 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hej MissMuffin,

det var trist at du ikke kunne finde særlig meget spændende at købe i Göteborg :o( Men sådan har jeg nu tit oplevet at det er, jeg har mentalt forberedt mig på at nu skal der shoppes igennem... og så køber jeg ingenting!

knus
Camilla

MissT sagde ...

Kender det kun alt for godt, de sidste par gange jeg har været ude og shoppe er det også kun småting jeg har fundet hvis jeg endelig har fundet noget.
Men så længe man har en hyggelig dag så er det jo godt nok

Sandra sagde ...

Sikke en fin top! :)

www.prik-prik-prik.blogspot.com

VillaVillaKulla sagde ...

Ha ha jamen så fik du lidt gratis med oveni turen søde. Synd der ikke var mere at købe derovre. Jeg var der engang med min far for et ar år siden. Vi spiste på den mest fantatiske café med enorme muffins. Men jeg vil ikke kunne finde derhen igen. Øv. Stort knus og god ferie til Jer begge.

MetteSofie sagde ...

Ja, Århus det ved man hvad er - og hvad man får! Vi har lige været derovre, og kunne nemt have slæbt et par poser hjem hver med tøj og sko :)
Men må indrømme, at Malmø heller ikke er værst hvad pigetøj angår.
MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Hej Camilla
Ja, det har du ret i. Og når man har penge til at shoppe er der aldrig noget at finde, men når man ingen penge har, så vrimler det med lækre sager i butikkerne!
Knus

MissTulle, idag har jeg endda købt et par sorte bukser på udsalg, så evnen er ikke helt mistet:)
Vi hyggede helt sikkert og kunne godt ha brugt lidt længere tid, for der var mange spændende spisesteder jeg gerne ville ha kigget nærmere på..

Sandra, den er så fin når den kommer på:)

Haha Lotte, du kunne vel forestille dig hvor hysterisk jeg blev?!
Der var mange lækre spisesteder, men tiden var desværre knap, så vi nåede kun en hurtig bid mad..

MetteSofie, Århus er nemlig en dejlig og hyggelig shoppeby! Håber at kunne lokke Kristian med en tur til efteråret istedet, for køreturen dertil er jo ret overskuelig:)
Malmø har jeg også hørt meget godt om!