onsdag den 15. december 2010

Det skal nok blive en god dag..

Nogen forstår at slappe af:)
Idag er der kun 3 dage til juleferie!
Onsdag bliver en nem dag, for kl. 13 skal vi til juleafslutning på arbejde.
Det betyder æbleskiver, juleslik og pakkespil i en hønsegård med 30-40 kvinder og et par stakkels mænd:)
Sidste år var det rigtig sjovt og jeg havde stort held med at skrabe pakker til mig..
Det er nu rygtedes, at jeg vil læse videre til socialrådgiver og jeg har fået overraskende stor opbakning fra alle på kommunen.
For noget tid siden kom der endda en af mine faste samarbejdspartnere, en sød skolepsykolog, og inviterede mig til privat studievejledning hjemme hos hende, da hendes mand er vejleder for lige netop det studie.
Så iaften skal jeg hjem til dem og så vil han guide mig mht. ansøgning, pratikforløb og hvad jeg nu ellers gemmer på af spørgsmål.
Det må siges at være luksus:)
Det skal nok blive en god dag- men jeg skal da vidst li huske, at jeg skal have pakket en pakke ind til det der pakkespil!

5 kommentarer:

Nina sagde ...

Ej hvor lyder det altså dejligt med opbakning fra kommunen :)
Og det lyder også som en rigtig dejlig arbejdsdag du har foran dig :)

Den positive vejleder sagde ...

Held og lykke med det hele - både pakkeindskabning og privat studievejledning. Hvor lyder det bare spændende. God lykke på din vej..
Kh. Eva

MissMuffin sagde ...

Nina, det er rigtig skønt, men de håber nok på, at jeg kommer tilbage:)

Tak Eva, men det var nu ikke mange pakker jeg skrabede sammen- kun en enkelt en:)

Anonym sagde ...

Nårhh, hvor er det bare en sød hund :-)

Mange hilsner
Birthe

MissMuffin sagde ...

Birthe, hun er lille og doven kan du tro, en rigtig sovetryne:)