torsdag den 30. december 2010

Happy New Year

GODT NYTÅR til alle jer, der læser med!


Så nærmer vi os meget hastigt år 2011.
År 2010 har været et hårdt år på mange måder, med både medgang og en del modgang.
Især fordi vi mistede morfar. Det gør stadig ondt.
År 2010 blev også året, hvor Kristian endeligt fik solgt sin lejlighed og jeg tog den afgørende beslutning om, hvad jeg vil være, "når jeg blir stor".
Så alt i alt har 2010 været et ganske almindeligt år med op og nedture, som jo hører sig til livet.


Sidste år lød ønskerne for 2010 således:
  • At Kristians lejlighed bliver solgt, så vi kan få det hus vi drømmer om
  • At der bliver råd til, at vi kan komme på sommerferie i år, gerne til Italien 
  • At jeg ikke spiser Nutella hver dag(virkelig dårlig vane) 
  • At vi vinder i Lotto 
  • At jeg får overtalt Kristian til at kolonihaven bliver malet pastelgrøn 
  • At jeg bliver bedre til at se alle mine dejlige veninder noget oftere 
  • At jeg lærer at hækle og/eller strikke 
  • At mine tomater i kolonihaven bliver bedre en Pap's 
  • At jeg lærer at stå på rulleskøjter


Jae, det var ikke det hele, vi nåede / gik i opfyldelse.
Lejligheden blev solgt, men der er ikke råd til hus, nu hvor jeg skal til at på SU. Det må vente.
Vi kom på sommerferie, men det blev en tur til Spanien istedet for Italien:)
Jeg har ikke spist Nutella hver dag- det har jeg altså ik! Har jeg Nutella i huset, så forsvinder det med lynets hast, men har jeg ikke, så kan jeg sagtens selv afholde mig fra at spise det:)
Veninder har jeg set meget mere i 2010 og det har virkeligt været noget af det bedste, så det bliver jeg ved med!
Den store Lotto-gevinst blev det ikke, kolonihaven er stadig rød og mine tomater var ikke den store succes.
Jeg fik lært at hækle, men jge kan stadig ikke stå på rulleskøjter.
Ønsker og mål for 2011 må se sådan her ud:
  • At jeg bliver ved med at se mine veninder mest muligt.
  • At vi kommer på sommerferie igen i år, bare Kristian og mig.
  • At studie-starten bliver smertefri.
  • At vi vinder i Lotto.
  • At jeg skal spise endnu mindre Nutella.
  • At lære at stå på rulleskøjter.
    Ja, det må være det. Man skal heller ikke sætte for meget igang:)

10 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg kan virkelig godt forstå Lotto-ønsket - det står også højt på min liste! Jeg foreslår derfor, at vi koordinerer indsatsen, så vi ikke vinder samme dag. Jeg vil nu gerne dele med dig, men det er lidt sjovere, når præmien er dobbelt så stor ;-)

Og gode planer i det hele taget!

Rigtig godt nytår til dig og Kristian :-)

MissMuffin sagde ...

Ok, men vi spiller altså altid om lørdagen, så hvis du nu spiller om onsdagen, så er der til os begge:)
Nu må det altså være vores tur!

Piskeriset sagde ...

Hov, det går ikke! Den aftale har jeg nemlig med Bedstevennen, men ind imellem glemmer han det, så han kommer til at spille om lørdagen. Ikke at nogen af os har vundet den store gevinst alligevel, men... ;-)

Marie sagde ...

Du er da for streng mod dig selv, til sidst må du jo nærmest ikke spise noget nutella! :O
Og hvad skal man så proppe på gulerodsbrud, amo-boller eller pandekager? ;)
Haha, godt nytår til dig også!
//Miss Crea.

Anonym sagde ...

Også et dejligt og succesfuldt 2011
til dig Sabina fra Anni i Wien!

MissMuffin sagde ...

Ej, hvor er han strid!
Nu er jeg lige så strid, for vi har den sat til automatisk trækning, så du må nok se dig slået:)

MissCrea, så slemt kommer det ikke til at gå, meen jeg spiser stadig alt for meget Nutella:)

MissMuffin sagde ...

Taak Anni! Jeg håber, at i får et godt nytår!

Unknown sagde ...

Sjov ide med sådan en liste..
Sådan en vil jeg da også prøve at lave for mig selv :-)
Godt nytår !
Boegeskov

Anonym sagde ...

Rigtig godt nytår - og dejligt at se at så mange ting på din liste gik i opfyldelse :-)

Mange hilsner
Birthe

MissMuffin sagde ...

Det lille køkken, jeg synes det er sån en dejlig måde, at tænke lidt fremad uden at det nødvendigvis bliver et nytårsfortsæt:)

Birthe, det er jeg også rigtig glad for:)
Håber i havde en dejlig aften:)