onsdag den 20. april 2011

Påskeferie og årets første grillaften..

Efter en frygteligt travl da på arbejde, hvor vi også havde en rigtig træls episode med en voldelig kunde, kan jeg endeligt sige, at der er påskeferie.
Hele 5 dage med fri, det er altså lige til at holde til:)
Fredag skal jeg holde fødelsdag og søndag får vi gæster til en lille påskefrokost, men ellers skal vi bare slappe af, ordne kolonihave og hygge os.
Kølekskaber er fyldt til bristepunktet med virkeligt lækre sager, så vi skal godt nok leve godt de næste dage:)
Her til aften har vi været hos en af Kristians kammerater for at grille pølser og det var nu dejligt med årets første (og nok også sidste) grillpølse.
Jeg er ikke særligt vild med pølser, men de høre sig ligesom til:)
Emma er på højkant igen og har været med ude og nyde solen idag, hvilket har passet damen rigtig godt:)
Nu vil slappe af og nyde roen, for jeg køret Kristian og kammerater til fodboldkamp og skal så hente dem engang, når de ikke kan drikke flere øl:)

PS: Den smukke buket er mit påskeæg fra Kristian:) Er den ikke flot!

7 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Skønt med grillning, burde vi også ha gjort i aften - men synes ikke lige jeg orkede, hehe..

Flotte blomster også - og god påskeferie til dig! :-)

Xenia sagde ...

Jeg er heller ikke særligt vild med pølser - jeg gider faktisk kun spise dem, hvis det er ostepølser. Og så alligevel kun en sjælden gang. Så synes jeg altså, at der findes så meget andet bedre! :)

MissMuffin sagde ...

Trine, det var også et meget impulsivt tiltag med pølser og brød, men det var fint og hyggeligt.
Jeg glæder mig til næste gang, hvor jeg kan sippe hvidvin og spise en masse lækker salat og grillede majskolber også:)

Xenia, sån har jeg det nemlig også:) Fisk på grillen er min favorit, det får så god en smag!

Piskeriset sagde ...

Ah ja, det er nu dejligt med påskeferie :-)

Håber I får en skøn én af slagsen - god påske herfra :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, påskeferie burde vi ha nogle flere af:)
God påske!

Kirsten sagde ...

Vi har grillet nogen gange allerede, det er så hyggeligt... pølser, nej tak, dem gider jeg heller ikke at spise... så skal det i hvert fald være nogle rigtig gode nogle fra slagteren, de hjemmelavede, men springer gerne over...

Det var dog en skøn buket, det sætter jeg nu også mere pris på end påskeæg ;-)

MissMuffin sagde ...

Kirsten, ikke engang en slagterpølse kan jeg blive særligt imponeret over..
Jeg vil heller have nogle grillede fisk, majskolber og bøffer!
Chokolade og blomster er noget jeg holder lige meget af, så jegville blive glad uanset. Buketten er virkeligt stor og flot, så den håber jeg holder nogle dag endnu:)