mandag den 26. september 2011

Cakesandmore.dk

Efter den lille Giweaway fra Cakesandmore har Søren arbejdet med alle jeres gode kommentarer, så hjemmesiden kunne blive endnu bedre.
Har I mod på at kigge ind igen og fortælle, hvad I synes om siden nu?

Samtidig kan i få 10% på alle jeres køb ved at benytte rabatkoden 00004.
Her vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg modtager nogle lodder til en større konkurrence hver gang i benytter min rabatkode- bare lige så vi har det på det rene:)
Rabatkoden virker helt frem til 30. november 2011, så I har god tid til at snuse rundt:)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nøj, hvor er siden blevet smuk nu! Tumbs up fra mig ;-)

Karens Kaos sagde ...

Det er blevet en rigtig fin side! Meget mere indbydende!

Pille sagde ...

Jeg syntes stadig der mangler noget, og det er muligheden for at betale med andre kort end dankort.. Ellers er det en super fin side..

1001kager.blogspot.com sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
1001kager.blogspot.com sagde ...

Jeg synes, webshoppen er ved at være rigtig flot.
Det er spændende, at de er ved at have ting til cake pops. Har I set de der push up pops?
Priserne er til at overkomme og jeg kan godt lide deres fondant.
Det med kreditkort, synes jeg ikke er et stort problem. Det må også koste en del for shoppen, at der kan betales med andre kort.