lørdag den 17. september 2011

Lækkerhed på tube...


Lotte er rigtig god til at finde lækre sager og jeg er så heldig, at hun ofte tænker på mig:)
Da Lotte og Carsten for nyligt var i Grækenland skulle Lotte selvfølgeligt lige snuse på de lokale apoteker, for hun er selv uddannet på apotek og har en lille arbejds-skade:)
Her faldt hun over det græske mærke Korres, som jeg testede engang for flere år siden.
Det er sååå lækkert, så Lotte købte en bodymilk og en bodyscrub med hjem for mig. Oveni fik jeg endda en bodymilk mere af Lotte, fordi hun synes, at den lige passede til mig:) Hun havde selvfølgeligt ret:)
I Grækenland er produkterne nemlig væsentligt billigere end på deres scandinaviske hjemmeside, nok fordi Korres er et græsk mærke.
Produkterne er skabt på homøpatiske principper og er uden parabener, silikone og mineralske olier.
Emballagen er lavet af giftfri plastic, papir eller glas og så er produkterne ikke testet på dyr.
Virkeligt lækre, velduftende produkter, som kan bruges med god samvittighed:)


4 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

KORRES har fantastiske produkter. Jeg er også fan! Hvor er du heldig, at du har fået sådan en lækker gave :)

MissMuffin sagde ...

Marian, det er virkeligt læke produkter, men også lidt dyre hvis budgettet ikke er så højt...
I Grækenland koster de dog næsten det halve og så er det til at være med:)

Dorte sagde ...

Dejligt når der er nogen der tænker på en;)

MissMuffin sagde ...

Dorte, det er nemlig rigtig dejligt og Lotte ved li, hvad det er jeg kan li:)