lørdag den 11. august 2012

Lønstrup

Et lidt billedtungt indlæg, men hvor var Lønstrup smuk igår i det dejlige sommervejr!
Da jeg havde fri fra arbejde snuppede jeg et hurtigt bad og så kørte vi igennem sommerlandet for at ende i ynglings-byen Lønstrup. Vi har lidt en forkærlighed for vestkystens badebyer, så både Blokhus, Løkken og Lønstrup er besøgt denne sommer. Lønstrup er nu favoritten og når jeg engang vinder i Lotto skal vi have sommerhus lige oppe mellem klitterne:)
Først spiste vi dejlig fisk i rigelige mængder og fik kølig hvidvin dertil på Restaurant Lido. Så gik vi en lang tur gennem by og strand, der dog vidst havde en laaang pause undervejs på bænken nede ved stranden.
Turen hjemover tog vi delvist på stranden, for det er muligt at køre mellem Løkken og Blokus.
Virkeligt en skøn måde at tilbringe en sommerdag på:)
Idag ser programmet anderledes ud; først arbejde i Salling, så hjem og snuppe en lille morfar på sofaen, inden jeg snupper en vagt i Hjerterummet.

9 kommentarer:

Lone sagde ...

Der ser også helt vidunderligt ud :-)
Jeg gad godt sådan en tur på hesteryg langs havet ...

Astrid sagde ...

Vi er i sommerhus her lige nu. Her er FANTASTISK!
Sikke nogle smukke billeder du har taget.

Dittee sagde ...

Det lyder som nogle fantastiske steder..og med fisk og hvidvin og sol bliver det da ikke bedre ude ved havet..:) Jeg har stadig Løkken og Lønstrup at glæde mig til at opleve en dag..:)

MissMuffin sagde ...

Lone, så er det bare at smutte til Blokhus, for der er det muligt at købe sig til en tur på hesteryg langs stranden:) Jeg gad også godt prøve, men jeg får aldrig Kristian op på en hest:)

Astrid, hvor er du heldig! Lønstrup er bare SÅ smuk og hyggelig..

Dittee, Løkken siger mig ikke så meget, mens Blokhus og Lønstrup er favoritterne. Blokhus nok mest fordi at jeg mødte Kristian der:)

Malene uden R sagde ...

Skøn natur! :)
Vi er ikke gode til at komme ud i naturen på ture, så det er skønt at kunne følge lidt med herinde ved dig :)

MissMuffin sagde ...

Malene, det er ærgeligt, for man skal ikke ret langt ud for Aalborg for at finde fantastisk natur:)

Anonym sagde ...

Outstanding post but I was wondering if you could write
a litte more on this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Thanks!
My blog post : rug

Anonym sagde ...

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add
to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Here is my web site : transfer news arsenal m'vila

Anonym sagde ...

At this time I am going to do my breakfast, later than having my
breakfast coming again to read additional news.
Review my web site ; pizza games ben 10