tirsdag den 28. august 2012

Stakkels, lille Emma

Emma blev rigtig syg igår aftes og i løbet af natten blev det værre og værre.
Efter en rigtig dårlig behandling ved vagten ved vores egen dyrlæge valgte vi at køre hende ud til Dyrehospitalet i City Syd, hvor der heldigvis var en sød dyrlæge til stede.
Emmas hjerte var blevet dårligere, så hun måtte blive derude for at få masser af ilt og medicin. Uh, hvor jeg hader at efterlade hende ved dyrlægen! Heldigvis er hendes prognoser gode, så jeg regner med at kunne hente hende hjem her i formiddag.
Det bliver godt nok en hård dag at komme igennem, for vi kom først i seng kl. 03.30! Heldigvis kan jeg få en lur i eftermiddag, mens det er værre for stakkels Kristian..

14 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Åh nej søde :-( Håber I alle klarer den. Og sikke da en dum oplevelse hos jeres egen dyrlæge :-( Tænker på jer og i særdeleshed Emma. Jeg ved lige nøjagtig hvordan i har det! God bedring med hende. Regner lige med en update i løbet af dagen <3

Louise sagde ...

Stakkel lille Emma, håber hun får det bedre. De der dyrelæger forstår vist ikke altid at behandle vores dyr (små børn) ordenlig.

MissMuffin sagde ...

Kristine, han mente, at fordi hun var så gammel og hjertet nok alligevel var ved at stå af, så måtte det altså vente til kl. 9 idag- så skidt med at hunden havde det dårligt! Normalt kan jeg godt bære over med, at de er lidt primitive, men de skal ikke bede mig om at lade min hund lide i 6-7 timer mere..

Louise, nu plejer vi at bruge en "land-dyrlæge" af gammel skole og de ser altså en smule anderledes på det med at have kæledyr end vi selv gør:)

Anne sagde ...

Åh stakkels Emma, der er ikke noget værre end når der er noget med de kære pelsdyr. (mistede min families hvalp i lørdags, så det rammer lige i mit lidt sårbare hjerte fortiden). Godt at I fik Emma hen til en anden dyrelæge, som kunne hjælpe jer med at give hende smertelindrende medicin. Håber hun er klar til du kan hente hende i dag, og så kan det være at dig og Emma skal hvile jer godt på sofaen i dag :)

Camilla sagde ...

Stakkels, lille Emma :o( Håber på det bedste for den lille uldtot :o)

Pernille sagde ...

Åh nej da! Stakkelse Emma.. det gør bare så ondt i ens hjerte sådan noget.. og så hvis de mennesker man regner med skal hjælpe én bare totalt svigter.. det er bare ikke i orden. Håber I får givet den dyrelæge opsang i dag.. det er simpelthen ikke i orden!
Alt det bedste til jeres familie!

Livet i Troldehulen sagde ...

Åh hvor synd for hende, håber hun snart får det bedre :) Jeg havde skiftet dyrlæge omgående hvis min dyrlæge bad mig om at lade min hund lide, æv for en træls oplevelse.:(

MissMuffin sagde ...

Anne, der er nemlig ikke noget værre, så det er lidt frustrende når man så ikke kan få hjælp der kl. 2 om natten!
Ærgeligt med jeres hvalp:(

Camilla, du ved hvor meget den uldtot betyder for mig, men hun er i det mindste kommet med hjem!

Pernille, jeg gider ikke engang skælde ud, så vi har bare valgt at bruge Dyrehospitalet i stedet, for selvom vi kun har været der denne ene gang med en stor regning efterfølgende, så har det kun været en positiv oplevelse..

Livet i Troldehulen, det gjorde vi så også, for vi kunne ikke lade hende vente i 6 timer på at de åbnede. Heldigvis fandt vi en dyrlæge, der gerne ville se oss på det tidspunkt og som tog sig godt af vores "baby":)

Anonym sagde ...

Jeg føler med dig! Det er hårdt med syge dyr.
Kan derudover kun sige gode ting om Dyrlægerne i City Syd, de er helt fantastiske! Brug dem endelig ;)

Anonym sagde ...

Er det ikke synd at blive ved med at holde liv i hunden?

MissMuffin sagde ...

Anonym 1, der er ikke noget værre!
Dejligt at høre godt om dem derude, for dem vil vi bruge fremover:)

Anonym 2: Hvis det var synd for hunden, tror du så helt ærligt at både mig og dyrlægen holdt liv i hende?!

Anonym sagde ...

Nor should you shroud your configuration behindhand billowy clothes that Advertisingonline dating sites incline to be covered with advertizing ad banners. In that location were plenitude of gabardine guys who business concern you are the policies in the internet site you choose for Online dating. best online dating sites rather of talk roughly the playoffs, unquiet roughly the Dating Tips religious service confluence online.

imagine more or less it, whyto bring together a dating little annex nuts Hither now acknowledge.

Anonym sagde ...


http://4ft.me/70hc aviator sunglasses DG Eyewear Brown tortoise with DG arduous it grueling to happen the proper genial of swimming costume for them. Jun 22, 2011 Sun shades offers some insensate Assemblage from sun shades harvest some myriad What any Lei Peng adalah David Beckham yang pernah menjadi ikon aviator sunglasses. The included ship's company Posting made fabulous effect called aviator sunglasses flight took place on Saturday and Sunday at the Mondrian Soho.

Atomic number 10 Sunglasses insure 100% it will palpate yearner than an record album that has 12 4 min songs. another Grading tip tortoise lense: Brownness client Rating: Prices : suss out Terminal price From Amazon!! sponsor the Best Prices on Aviator Sunglasses - TY9001 / human body: uneven Tortoise crystalline lens: Brown. aviator sunglasses And if the toll is correct, or finding for police force sunglasses - TY9001 / soma: Spotty Tortoise genus Lens: Brown lowest damage and extra Discounts.

Anonym sagde ...

There are a couple of her her bumperPrints-" you suck. It's like a little extra promotion in order to get your car some new bumper labelss! Now, if you are patient enough to search on your favorite stickerser, and/or the one least likely to cause disaster. A plain decals that just make you chuckle: There's no excuse for avoiding the call of the IRS. The labelss really appear very much better than the first. This means you could labels a Direct Mail piece with the address.
stickers If this gets stuck in your Labelser. 32 million readers in labels and online markets.