torsdag den 31. marts 2011

Muffins fra morgenstunden:)


Ja, altså ikke til morgenmad:)
Kristian har fået tilbudt et vikariat i en afdeling, som han meget gerne vil ind i og skal starte der imorgen.
De gamle kollegaer mente, at det kostede kage, så jeg bagte lige en omgang af Magnolias Vanilla Vanilla Cupcakes igår aftes.
Tidligt op og pynte her til morgen.
Det er ikke meget, at jeg bager lige for tiden, for i mit arbejde er jeg omgivet af mad hele dagen, så det mister jeg lidt motivationen af.
Alligevel kan jeg godt få lidt kage-bagnings-abstinenser, så jeg hyggede mig igår, da jeg endeligt kunne få afprøvet mine nye sager fra DinKage.dk.
Blomsterne er lavet af marcipan, der er indfarvet med pastafarve (farven "Claret") og så lavet med en påskelilje-udstikker. Midten er et lille stykke krymmel jeg har sat fast med lidt alm. glasur.
Nem, og noget som de fleste kan være med til uden det vilde udstyr.
Nogle af kagerne fik efter Kristians ønske lidt "puf-sukker", så nu er jeg spændt på at høre hvad hans kollegaer siger til det...

8 kommentarer:

Godte sagde ...

De er søde og blide i farverne :-)

Pufsukkeret virker kun, hvis det ligger tørt..

MissMuffin sagde ...

Ja, meget prinsesse-agtige, men det va Kristian der synes, at de skulle være lyserøde, for det så mindst giftigt ud:)
Ja, det fandt jeg desværre ud af, for de puffede derud af kort efter, haha..

Bitten sagde ...

Er det nogle cupcakes, du kan anbefale? Skal faktisk gerne have bagt nogle kager til i morgen nemlig :)
Haha, elsker at pufsukkeret gik i gang...

MissMuffin sagde ...

Bitten, de er helt neutrale og milde i smagen, så det er noget alle kan li. Jeg kan hvertfald godt li dem:)

Miss A sagde ...

Hej Miss Muffin :)

Hvor er de bare smukke og lyserøde. Jeg vil gerne prøve din magnolia-opskrift snarest.

Jeg håber, at de faldt i smag hos Kristians kollegaer.

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Annette sagde ...

Uhmmm, hvor ser den muffin lækker ud ☺.

Anonym sagde ...

Dejlig muffin! Jeg tænkte på, hvad dit og Kristians arbejde er? :)

MissMuffin sagde ...

MissA, gør endeligt det, de er super lækre og nemme at dekorere- jeg kunne også sagtens finde på at putte lidt chokoladekanpper eller friske bær i dejen, det ville bestemt heller ikke gøre noget:)
Kristians kollegaer var meget begejstret og de blev allesamen spist:)

Annette, de er også vildt lækre:)

Anonym, Kristian arbejder ved Telenor i deres erhvervsafdeling og har vel efterhånden gjort det i 4-5 år..
Jeg arbejdr inde i en af byens butikker som salgsassistent, men hvor det præcist er oplyser jeg ikke.
Jeg vil helst bare være hende bag disken og ikke MissMuffin når jeg står derinde, hvis du forstår hvad jeg mener:)