fredag den 22. juni 2012

Første feriedag

 ørste feriedag var bare en dejlig dag:)
Først en omgang træning, så aflvering af bøger på biblioteket og så en større oprydning/rengøring af hytten. Ved godt, at jeg brude ha været ude i det dejlige vejr, men det hele var lidt forsømt og det er enormt stressende for mig- roder der herhejmme, så roder det også i mit hoved!
I stedet snuppede Emma tjansen med solbadning og stegte nærmest hele dagen derude, kun forstyrret af mig, der engang imellem snuppede en lille pause sammen med hende...
Mine hortensia blomstre derud af, så det er en fornøjelse at have smidt penge efter dem:)
Efter en lækker aftensmad smuttede jeg i Ikea med Nicole, men trods mange fristelser brugte jeg kun 71 kr! De fine rullebord kommer først på lager igen i weekenden, så jeg må lige se om der ikke kan blive tid til at smutte ud efter det..
Dagen idag byder på en frokostaftale med Lise og så et smut på arbejde i Salling...

5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Lyder som en god første feriedag! selvom rullevognen først kommer i weekenden :S

Marian N. Larsen sagde ...

jeg håber du får en helt fantastisk ferie! Det ser virkelig hyggeligt ud på din blomstrende altan!

MissMuffin sagde ...

Pernille, det er lidt irriterende at skulle derud igen, men de sagde at jeg bare skulle ringe først, så jeg ikke kørte forgæves, så det går nu nok:)

Marian, det håber jeg også:) Altan er så meget sagt, det er bare en stor trappe, men når man bor i lejlighed er det med at udnytte enhver lille mulighed for udendørsliv:)

Piskeriset sagde ...

Ej hvor dejligt! Jeg ser også frem til sommerferien, som venter lige om hjørnet. Rigtig god fornøjelse :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeriset, i lige måde:) Sommerferie er en god ting!