tirsdag den 6. maj 2014

Maj-favoritter





I maven: Avocadomadder på ristet brød. Godt brød/rugbrød, en perfekt moden avocado, sprød salat, lidt krydderurter og et ordenligt drys friskkværnet salt og peber.

I tøjskabet: Genoptaget kærlighed til læderjakker, ballarinaer og solbriller.

I ørene: Justin Timberlake. Poppet, men lige til at blive i godt humør af, især når jeg træner.

I næsen: Duften af soltørret vasketøj fra den nye Clean duft "Cool Cotton". Ny favorit og sommer-afløser for favoritten "Skin". Cleans nye sommerduft "Summer Sailing" dufter af solkysset hud, strand, sommer og lyng og måtte nu også gerne flytte ind på badeværelseshylden.

På gad-godt-listen: Stærkt inspireret af "Danmarks Dejligste Badehoteller" drømmer jeg om overnatning i værelser med blomstret tapet, solnedgange og gourmetmad på en af Nordjyllands fine badehoteller.

På natbordet: Foråret gør min hud forvirret, tør og eksemplaget. "Calm Balm 02" fra Karmameju udretter mirakler for både eksem, tørre hænder og gør fødderne bløde og sommerklare efter en god nats søvn.




3 kommentarer:

Louise sagde ...

Calm balm redder også mine hænder i disse dage :-) Den er virkelig dejlig.

A + K = ♥ sagde ...

Åh, Clean parfumerne lugter bare så godt. Fresh laundery er virkelig skøn.

- Anne

MissMuffin sagde ...

Louise, den er virkeligt god, så når bøtten er tom må jeg have mig en ny :)

Anne, Fresh Laundry er så lige en af dem jeg ikke er så vild med. Den er lige syrlig nok :)