fredag den 26. august 2011

Klar til fridage...

Idag er "sidste dag" i Salling i denne omgang.
Altså, jeg stopper som fast derinde og skal så fortsætte derinde med studiejob, så det passer mig rigtig fint. SU kan man hvertfald ikke overleve på alene..
Så der skal ændres på de lidt dyre vaner når den kommer til at stå på SU, men det er nok også sundt nok:)
Uni starter allerede på torsdag i næste uge, så jeg har lige taget mig et par fridage op til, så jeg kan få ladet lidt op.
Den første tid bliver nok travl, så de næste dage vil jeg få set flest muligt mennesker- i aften starter jeg med filmhygge hjemme hos Kristina:)
Nå ja, og så skal der jo selvfølgeligt nok også lige gøres lidt ekstra rent og sån, når nu tiden er til det...
Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget til at starte, for det bliver skønt med en "hverdag" igen og det bliver en udfordring at skulle bruge hovedet igen- og ikke mindst at skulle lave lektier!
Jeg har jo selvfølgeligt taget sekretær-uddannelsen ved Brønderslev Kommune, hvor der var nogle meget overkommelige skoleophold, men alligevel så synes jeg lidt, at de tæller med under mine sabbatår.
Jeg blev student i 2006, så det er vidst også med at komme igang med den uddannelse til det, som "jeg vil være når jeg bliver stor":)

6 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Uuuh, hvor bliver det altså spændende med den første skoledag :) Peter skal jo også starte på torsdag, og han er også meget spændt kan du tro.

Mærkelig med "den sidste dag" i Salling, også alligevel ikke, for du slipper det jo ikke helt.

Skønt du lige kan nå og få catchet up på veninde/hygge fronten inden skolestart. Det er vigtigt, og jeg forstår udemærket dine valgte fridage. Du skal jo også lige ud og have fat i "den sunde madpakke" kassen ;)

Annette sagde ...

Ja, for søren det er med at nyde det inden det hårde studieliv starter ☺. Jeg ved i øvrigt ikke om jeg nogensinde har skrevet det, men min datter er også socialrådgiver (Aalborg).
Nyd fridagene og nus skønne lille Emma på maven ☺.

Anonym sagde ...

Hvad skal du uddanne dig som? :-)

Kirsten sagde ...

Ja, det bliver helt sikkert en noget andet hverdag I får, når du starter din uddannelse... og du er helt sikkert ret "bombet" de første mange uger ;-) det er hårdt, at være "skoleelev" ;-)

Held og lykke...

MissMuffin sagde ...

Kristine, det bliver vildt spændende!
Det er lidt uoverskueligt lige nu, men det skal nok blive godt:)
Jeg glæder mig hvertfald til nogle dage med masser af venindehygge, for jeg ved at det nok skal "berolige" mig lidt:)
Det skal jeg nemlig, men de sidste par gange jeg har kigget er den der ikke i den rigtige farve- gider ik ha en blå!!

Annette, det vidste jeg ikke:)
Så ved hun hvertfald godt hvad jeg går ind til:)
Emma vil nyde at der er lidt ekstra tid og opmærksomhed til hende- hun elsker gæster:)

Anonym, jeg skal læse til Socialrådgiver på Aalborg Universitet:)

Kirsten, det er jeg ret forberedt på- det bliver hårdt at sku på skolebænken igen og så er der i den første tid også rigtig mange sociale arrangementer, så jeg bliver sikkert helt flad:)

Ann-Sofie sagde ...

Hej.
først og fremmest, så super fed blog du har :-)
Blev nødt til lige at skrive og ønske dig god studiestart.
Skal selv starte til ferbruar, også som seocialrådgiver, bare i København. Og har også selv en del år (blev også student i 2006), hvor jeg har arbejdet, så tror også det blir en stor omvæltning at skulle tilbage på skolebænken sådan for real. Er i gang med at færdiggøre min kontoruddannelse pt, så kender alt til det med overkommelige skoleophold og tror ikke rigtigt det kan sammenlignes :-)
Hilsen Ann-Sofie