lørdag den 6. juni 2015

Ugens Madplan

Fik mig endeligt taget sammen til at komme på torvet i dag! Nyopgravede kartofler, ærter, rabarber, persille og fiskefars kom med hjem og jeg glæder mig til at spise mig igennem det hele:)

Nu skal der gang i madplanen igen!
De danske kartofler, jordbær og ærter er ved at være her og der er udsigt til grill-vejr.
Vi har en stor gasgril fra Weber og må sige, at den har været en enorm god investering. Det er så nemt og hurtigt fremfor modellen med kul, som jeg aldrig rigtigt kan blive venner med. Det er jeg med gasgrillen- især når der skal bages pizzaer!

Søndag: Fiskefrikadeller, nye kartofler, blomkål, gulerødder, persillesovs og tomatsalat.

Mandag: Fladbrød med grillet kylling, peberfrugter, sprød salat og hummus.

Tirsdag: Er jeg ude at spise indisk med kontor-pigerne.

Onsdag: Pizza på grill! Parmaskinke, tomater, champignon og mozzarella er favoritten...

Torsdag: Reje-madder på hjemmebagt speltbrød.

Fredag: Fredags-bøffer på grill, kartoffelsalat med peberfrugt og persille, majskolber og sprød salat.

Lørdag: Sprøde kyllingelår på grillen med smørdampede kartofler, grillede grøntsager og fetacreme.


Mandag aften kommer Line, Bitten, Kristine og Camilla forbi til en omgang "Aftens-kaffe". Så der skal bages lidt sødt, brygges noget kaffe og skæres lidt frugt. Jeg står imellem to kager, så nu må vi se hvad jeg ender med at vælge!
Hvad skal I spise den her uge?

1 kommentar:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Åh hvor jeg glæder mig til på mandag :) <3