mandag den 12. januar 2009

Blomsterflora...

Nu er jeg jo lidt vild med blomster i alle former og farver... Min ynglingsstol er blomstret, mit tøj er blomstret, i mine vaser er der næsten altid friske blomster og mit sengetøj er blomstret... Så da jeg var ude at købe en lille gave til dagens fødselsdagsbarn(som vidst ikke har været særlig sød) faldt jeg over disse. Og blev straks forelsket. Så de røg med hjem og vil helt sikkert pynte i mine ører:)
Og så blev denne blæsende og triste regnvejrsdag lidt lysere...
Iaften kommer jeg i godt selskab, lige hvad jeg trænger til...

4 kommentarer:

Irene sagde ...

God fornøjelse i godt selskab.

MissMuffin sagde ...

Takker, det var også bar rigtig hyggeligt:)

Madame sagde ...

Sikke nogle fine øreringe!

MissMuffin sagde ...

De leder tankerne mod sommer og sol, selvom det er lidt tideligt endnu:)