lørdag den 3. januar 2009

Badenymfe...

Så har Emma igen været i bad- denne gang grundet et lille uheld på gåturen...
Vi har handlet, besøgt Kristians mor og gået tur+badet Emma, så nu er jeg en smule træt. Og med tanke på det, så er det en lille smule hårdere at skulle på arbejde igen imorgen. Jeg har kigget det forkerte sted, så da jeg kom på arbejde idag opdagede jeg lige, at jeg skal arbejde imorgen fra 10.30 til 16.00.. Dvs midt i hele dagen.. Nu havde jeg li planlagt at vi skulle i skoven med Emma, vaske tøj, gøre rent og at der skulle bages lidt. Nu er planerne reduceret, men mon ikke det går..

I aften skal vi have fisk i fad med ovnfritter og efter aftensmaden tror jeg at jeg vil starte på vasketøjet og måske lidt rengøring...

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Nuttet lille hund, du har.
Det ser ud som hun kan lide at bade... Meget sød.

MissMuffin sagde ...

Vi takker og bukker:)
Lige idag ville hun ikke, men normalt vil hun gerne i bad...