fredag den 9. januar 2009

På vej...

På vej ud at gå en morgentur er vi, men der er så mørkt og koldt- synes jeg...
Jeg skal møde sent idag, men har så også først fri i aften. 9 timer er vagten, den er lidt hård...
Vil se om jeg ikke kan snegle mig ned på torvet idag og købe ost inden jeg skal møde...
Hver fredag er der torv i Nørresundby, men 2 grøntbode, ostemand, fiskemand, honningmand og for nyligt er der også dukket en bod op der forhandler økologiske sager..
Onsdag og lørdag er de på Christianstorv i Aalborg, og der er også en blomstermand med et kæmpe udvalg, og jeg ender altid med at få et par buketter med hjem... Idag er der heldigvis ingen blomster der frister....

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sådan et spændende marked kunne jeg godt bruge i Frederiksværk - det lyder rigtig dejligt!

MissMuffin sagde ...

Jeg forstår heller ikke at det ikke er i flere byer.
Markederne trækker alle dage rigtig mange mennesker til....
Honningmanden, øko-boden og ostemanden er alle lokale producenter, de får nemmere afsat deres varer på den måde, og det er noget alle gerne vil støtte...