torsdag den 8. januar 2009

Pause...

2 store affaldsække med alt muligt skrammel er nu fyldt, og en flyttekasse skal hives på loftet en af dagene....
Så det går fremad.... Men ajax'en skal også findes frem, og støvsugeren svinges, men nu tages der lige en pause i den "nye" stol... Skabet er allerede fyldt til bristepunktet med sko, tøj og tasker, utroligt så mange ting man hurtigt får slæbt til sig. Og jeg elsker ting, alle mulige ting. Har tøj, glas, bageredskaber og neglelakker i overflod, for ikke at nævne hjemmestrikkede sokker, kogebøger, hårbøjler og magasiner... Og alt det skal være i en 2-værelses!
I den ene flyttekasse gemte der sig et flok urtepotter, så nu sidder jeg og drømmer om grønne planter i massevis til at bringe lidt lys og forårsfornemmelser ind, men heldigvis er jeg for doven til at bevæge mig ind til byen, så det må blive en anden gang... Heller ingen grund til at købe sig fattig i planter, for jeg er ikke lige frem kendt for mine grønne fingre...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Der ser utroligt hyggeligt ud i din stue!
Jo, du skulle prøve med nogle nemme, grønne planter. Der findes mange, der ikke er krævende med vandingen, og som altid er smukke at se på.

MissMuffin sagde ...

Nemmere sagt end gjort Madame, jeg har engang dræbt en kaktus, så det ser ikke for godt ud...
Men jeg må prøve mig frem..