mandag den 5. januar 2009

På tur...


Turen gik til Ikea og Ilva i Århus... Og vupti, pengene fløj op af pungen.... Der er købt gardinstænger, blondegardiner, hylder, lys og sørme om jeg ikke også fik 12 vinglas på tilbud i Ilva(som jeg i al evighed hemmeligt har misundt Pia for at eje)
Bedst af alt fandt jeg et bord der passer lige ind i min stue, og så til fornuftige penge. Det kunne desværre ikke komme med hjem idag, men Pia og Simon kan have det med når de er i Århus på lørdag...


Turen var så hyggelig, vi fik rigtig snakket igennem. På vej fra Århus sad vi i bilkø i 45 min, og hvad bruger man 45 min til i en bil på en motorvej? Griner af ham i bilen ved siden af. Han var god underholdning, med hans frosne saftevand og mærkelig trækninger omkring munden:)
I Randers gjorde vi lige et hurtigt indtogt på Mac. Shopping gør en sulten... Og vi kom på afveje, vi kunne bare ikke finde den s.... motervejsafkørsel mod Aalborg og endte langt ude på bøhlandet. Og hvor var der smukt. Vejret er fantatisk smukt og koldt idag...




Men heldigvis endte vi på rette vej...



I aften kommer gyngestolen og skabet, så nu må jeg hellere lige få flyttet tingene lidt rundt så der bliver plads til det hele...



3 kommentarer:

Irene sagde ...

Lyder som en dejlig dag du har haft idag, jeg glæder mig til at se billeder af alle dine nye inkøb.....
Knus Irene

MissMuffin sagde ...

Nu må vi lige se om Kristian synes der er kræfter til at pudse bor-maskinen:)
Men ja, rigitg fine ting, de kommer op her i ugen:)

Irene sagde ...

Jeg glæder mig :-))