onsdag den 28. januar 2009

Det lysner forude...

Maven virker idag okay, så jeg tror heldigvis jeg er ved at være ovenpå.
Jeg er blevet hjemme for en sikkerheds skyld, så jeg er sikker på at være frisk til imorgen...
Emma og mig skal et hurtigt smut ud og måske idag skal være dagen hvor jeg rydder op i mit tøjskab, det tager en krig og kan sagtens tages i et roligt tempo..
Bliver vejret bedre, så vil jeg ud at gå en tur, jeg tænger til lidt frisk luft i kinderne efter at have langt under dynen i flere dage...

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

En god gåtur er balsam for krop og sjæl... Håber i får lidt sol, oppe i nord.

MissMuffin sagde ...

Ja, det må man sige, utroligt at der ikke skal mere til.
Desværre er der gråt og trist, men luften er kold og frisk, jeg har været ude en lille tur..

Anonym sagde ...

Hvis ikke at du købte så mange ting var det nok ikke så galt med pladsem vh Sæby

MissMuffin sagde ...

Hov Hov, jeg køber næsten aldrig noget nyt:)