fredag den 30. januar 2009

Belønning..

Det blev så beløningen:)
Efter 2 mdr hader jeg min grimme mayland-kalender til en 50'er, og så ryger den ud, så jeg resten af årets 10 mdr ingen kalender har.. I lang tid har jeg overvejet at købe en ordenlig kalender hvor indmaden bare skal skiftes, men de gange jeg har kigget har de bare været så dyre.. Men idag gav jeg mig lidt tid til at kigge og faldt over denne røde sag til rimelige penge, så den er kommet med hjem..








Jeg ELSKER bare Mandrup Poulsen i Aalborg, de har så mange skønne ting udover de lækre tapeter de forhandler. Jeg er begyndt at samle på disse skønne glas fra Rice, så idag har jeg været nede og hente 2 vinglas til samlingen..
Pia var med, og vi brugte laang tid på at gå og kigge på alle de skønne ting...
Nu er jeg hjemme, godt træt sidder jeg i sofaen, men snart kommer Dianna en lille tur, for hun alligevel er på de her kanter..

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Din kalender er utrolig flot! Du har ret, den er smukkere end en Mayland.
Jeg har en rød Mayland, men din er rigtig lækker, sådan en man får lyst til at røre ved :-)

MissMuffin sagde ...

Jeg er en af den slags der slæber rundt på en stor taske fuld af alt muligt skidt, så en Mayland overlever sjældent særligt længe i det selskab...
Synes også den er rigtig lækker!