tirsdag den 24. februar 2009

Dødtræt...

Nøj, hvor har dagen været lang, jeg er helt kvæstet!
Efter job spiste mig og min søde kollega Nicole en hutigt aftensmad på Cafeministeriet, deres kyllingesalat er SÅ lækker!
Heldigvis er imorgen sidste dag i Salling, jeg har fået fri torsdag og fredag, og det er vidst kun det der har holdt mig kørende idag:) Imorgen skal jeg møde tidligt, det næsten ikke til at holde ud at tænke på...
Nu vil jeg bar besøge jer i blog-land og så smutte tidligt i seng...

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Kan du ha' en rigtig god "sidste" arbejdsdag i morgen, glæd dig over en lang weekend, ligesom jeg gør, og se så frem til en ny og spændende start på dit nye arbejde.

Anonym sagde ...

God sidste arbejdsdag. Dejligt med et par fridage.

MissMuffin sagde ...

Jaa, det skønt med et par fridage selvom de vidst allerede er fyldt ud med planer- heldigvis den gode af slagsen:)