torsdag den 26. februar 2009

Lidt luft..

Vejret endte med at blive helt godt selvom det startede med regn og mørke, nu skinner solen og der er dejligt mildt ude.
Efter en hel formiddag på sofaen trængte jeg alligevel til lidt luft, så fik et par dejlige ture med hundene. Fik desværre ikke kameraet med, der kunne være blevet nogle skønne billeder..
Hovedet er stadig tungt og næsen killer, men jeg har alligevel bestemt mig for at lave mad. Det nye SpisBedre kom igår, og der er så mange lækre opskrifter som jeg skal have prøvet af, så den første bliver idag. Nu vil jeg starte med at smide en focaccia sammen...

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Det gør altid godt med lidt luft..
Her har det været storm og regn så mine hunde vil ikke ud.. Men pyt jeg har jo travlt med at gøre klar til det store male projekt i morgen.

MissMuffin sagde ...

Haha, kender det godt, så kan de holde sig i uendeligheder:)