søndag den 22. februar 2009

Dagen derpå...

Uha, kom hjem kl 7 og sov til klokken 9, så var jeg oppe igen. Lidt trælst, men sån er det når kroppen vænner sig til altid at stå op på samme tidspunkt...
Tømmermænd er der ingen af, det er sjældent noget jeg oplever...
Det var en super hyggelig aften, vi fik grinet og snakket og vi blev vidst alle lidt fulde:)
Dianna sov her, så vi har hygget her til morgen...
Vasketøj er sat over, der er ryddet op og opvasken samlet, men den må vente lidt, for nu skal mig og hundene lige ud og nyde det dejlige vejr...

Alt er dog ikkke idyl her i Nørresundby, en mand blev stukket ned fredag aften lige over for hvor jeg bor, og der var politi, slåskamp og hunde i flere timer den nat. Bor over for et bodega, som normalt kun blev besøgt af bumser og fritidsalkoholikere, men på det sidste har en bande af utilpassede unge hærget derovre, og det har givet ballade næsten hver weekend det sidste halve år..

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Uha... godt du kan, jeg er træt en hel uge efter een fest der trækker ud til den lyse morgen..

MissMuffin sagde ...

Jeg får kun tømmermænd 1 gang om året, så en bytur betyder bar jeg er lidt træt dagen efter:)