fredag den 27. februar 2009

Fredags-turne'...

Først gik turen i banken, budgettet skal justeres til den nye løn, og så kunne jeg passende lige smutte om mor en lille tur. Idag blev der ingen gåtur, for er stadig så forkølet at jeg bliver totalt forpustet af selv den mindste gåtur..
Bagefter smuttede jeg en tur om Pia, alt for længe siden jeg har været der og nusset med hendes skønne vovser..
Imorgen skulle jeg med hjem til Kristians mor, men med alle de bakterier jeg render rundt med kan jeg ikke komme med. Istedet låner Dianna og mig hendes nevø og niece og tager en tur i zoo, det har vi gjort før og det er bar super hyggeligt med sån et par små størrelser. Derefter venter der en udfordring hos Diannas mor i Voerså, som involvere en islænder...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu passer du på ! lidt farligt lige her inden du skal starte det nye job.. sæt du falder af og brækker et ben ! Men alligevel nyd turen :-) Hilsen din bekymret Mor..

Anonym sagde ...

Hej hej. Tak for i dag - det var super hyggeligt med tæpper i sofaen :-)
Ha en rigtig god ZOO-tur

PS: jeg holder med din mor!

MissMuffin sagde ...

Jaa mor, kan jo også være jeg bliver spist af en løve i zoo, hvem ved:)

Pia! Sån noget må du ikke skrive, det kan mor slet ik tåle at høre!!
Altid hyggeligt at være hos jer,tror jeg måske jeg havde glemt, så nu kommer snart igen:)