torsdag den 5. februar 2009

Gråvejr

Sikke en grå og trist morgen..
Her er tændt masser af stearinlys(med vaniljeduft, for at kammoflere Emmas fiser, puha) for at give lidt hygge og jeg går og rydder lidt op.
Jeg skal først møde kl 12, og der skulle gerne lige svinges en støvsuger inden jeg skal afsted..
Motivation for st skulle afsted er ikke særligt stor, glæder mig super meget til at starte på det nye job. Næste uge skal jeg vidst en tur derop på besøg, det er rigtig dejligt, for så bliver det lidt mindre nervepirrende at skulle starte 1. dag..

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Det bliver meget spændende med dit nye job, og jeg kan godt forstå, at motivationen ikke er i top til det gamle.
Rigtig god støvsugning :O)

MissMuffin sagde ...

Havde jo faktisk sagt det gamle op før jeg overhovedet vidste jeg skulle til samtale fordi jeg var så træt af det, og at jeg så får en eftertagtet elevplads istedet, så dør den sidste motivation..

Mette Lykke sagde ...

Den sidste tid, i et "gammelt" job, han være svær at komme igennem, man er kun tilstede fordi man skal, kender det godt.. Jeg plejer at holde lidt ferie, så der lige bliver tid til at lande imellem to job...

MissMuffin sagde ...

Desværre har jeg ikke mulighed for ferie fordi vi konstant er underbemandet, ellers havde jeg også taget en uge!