mandag den 23. februar 2009

Mandag morgen....

Anton har holdt os vågen hele natten fordi han var utilfreds med at være i køkkenet, jeg har været oppe og skælde ud mange gange, så jeg er godt træt...
Og hvad gør Anton nu: Snorker så hele huset ryster, så han er da hvertfald ligeglad med at jeg er træt:)
Heldigvis er dagen ikke så lang, møder kl 12 og har fri kl 16.30, så måske der bliver mulighed for et lille powernap i eftermiddag..
Sofabetrækket blev vasket igår og skal på sofaen, vasketøjet skal ligges på plads og der skal endnu en gang støvsuges og så er den formiddag gået..

Har heldigvis kun 4 arbejdsdage tilbage i Salling og håber på fri fredag, torsdag er allerede klaret. Det ville være rart med et par dage til at samle kræfter i, for der er jo kun en uge tilbage inden jeg skal starte på det nye job.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det bliver rigtig spændende med dit nye job, MissMuffin!

MissMuffin sagde ...

Jeg er også meget spændt:)