tirsdag den 24. august 2010

En kort opdatering...

Emma kom også med hjem fra dyrelægen denne gang, så vi er så heldige:)
Dyrlægen frygter en betændelse i livmoderen, så Emma er kommet på antibiotika frem til næste uge..
Er der ikke bedring skal vi komme igen, så vi kan prøve noget andet.
Kryds fingre for os!!
Er først li kommet hjem fra skole nu og skal igang med lektierne.
Selvom der er hjemmearbejdsdag imorgen bliver jeg nød til at afsted, for min gruppe er virkeligt ikke særligt velfungerende og det giver ekstra arbejde.
Havde ellers li set frem til at dovne herhjemme og kigge på næste uges aflevering..

8 kommentarer:

MissT sagde ...

Åh nej, det var sgu da ikke godt med Emma, håber alt går som det skal.
Krydser alt hvad jeg kan og håber hun hurtigt kommer oven på igen

Det Stormske Køkken sagde ...

Ih, det er simpelthen så træls når ens studiekammerater ikke er lige så engagerede som en selv! Men håber at I får styr på det imorgen :)

Held og Lykke til lille Emma-musen...

Janne B.T. sagde ...

Krydser fingre for, at hun får det bedre snart!

VillaVillaKulla sagde ...

nåeh lille prinsesse emma :( Hvor er det synd.
Du må lige holde os opdateret!!
Knus.

MissMuffin sagde ...

MissTulle, det var ikke så godt, men heldigvis har vi opdaget det så tidligt, at dyrlægen mente vi kunne fange det i opløbet...
Hun er heligvis ganske frisk på trods af det, så det er et godt tegn..

Rebelsig, tror ikke det er engagementet der mangler, det er bar de typiske problemer når man kvinder er sammen: der er 2 der ikke kan enes...
Så jeg gir dem et par timer idag og så kører jeg hjem, for jeg gider ikke sån noget..

Tak Janne, det må vi håbe

Lotte, det skal jeg gøre..
Men tror hun har det godt nok, for hun spiser og tigger for fuld styrke som hun har gjort længe...
Knus

Garn, hund & kat sagde ...

stakkels Emma.. men ja deværre er det så det som rammer gamle damer når de ikke er steriliseret. God bedring *s*

Lone sagde ...

Du kan tro, jeg krydser fingre.

Det var godt, I kom til dyrlægen, så livmoderbetændelsen blev konstateret tidligt.
Det er gode tegn, at Emma har en sund appetit, så tyder det ikke på, at hun mærker noget til det.
God bedring med hende :-)

Det er aldeles ikke spændende, når en gruppe ikke fungerer. Jeg kan godt forstå, du forlader den, hvis der ikke opnås enighed. Held og lykke med det.

MissMuffin sagde ...

Lone, jeg håber hvertfald at det stopper her, så vi ikke behøves give yderligere medicin..
Emma har været frisk nok hele vejen igennem med sund appetit og godt humør, hun har bar drukket meget og været lidt utæt, så lad os håbe det går i sig selv igen..

Jeg er ikke den store fan af gruppearbejde sån generelt, så sån et her hader jeg virkeligt..
Men jeg tror vi fik snakket om det idag og fredag er det slut, så skal jeg ikke døje mere med det..