lørdag den 7. august 2010

En krukke blomster...

Ahh... Hvor elsker jeg, når det hele bar er rent og jeg kan hentet soltørret sengetøj og blomster ind fra haven..
Haven er fuld af blomster disse dage, men ingen tager af dem.
Jeg gør, endda så mange, at den gamle suppeterrin kan fyldes med velduftende roser.
I aften kommer der en flok tøser. Vi skal sippe vin og sladre inden en tur til Gaden- jeg spår en lille bitte hovedpine til mig imorgen!
Dog har jeg været så smart (eller det må tiden vise) at lave en hyggelig aftale med Lotte og Carsten imorgen, så burde jeg kunne styre mig:)
Lige nu venter jeg på, at gulvene tørrer og så skal jeg lige ha "røvvet" 2 kg hummerhaler, som vi skal have med nordpå imorgen. Ikke just en ynglingsbeskæftigelse, men det er nok dumt at gemme det til imorgen, haha:)

2 kommentarer:

Ria sagde ...

Jeg håber, du får en go' aften i venindernes selskab. Og en go' søndag uden alt for mange tømmermænd ;)

MissMuffin sagde ...

Tak Ria- tømmermænd er der heldigvis ikke idag:)