mandag den 1. oktober 2012

Eksotiske gaver:)

Lotte har tilbragt noget af sin sommerferie i Thailand og se alle de fine sager hun havde med hjem til mig:)
Der er farvede ris med smag, noget saftevands-pulver, fyldte chokolader i den fineste indpakning, makeupfjerner-servietter, små perleøreringe i en lille pose, forklæde med muffins og en grydelap med muffins. Sååå fint:)
Selv Emma var der tænkt på med kyllingesnacks med jordbærsmag. De er lyserød og lugter syntetisk af jordbær, men Emma synes de er ganske lækre. Det er lidt skørt:)

Eftermiddagen er bare brugt på at hygge med Emma i den gode stol, mens regnen siler ned uden for.
Det er lige til at holde til.
Om ikke så længe er det tid til at kigge på aftensmaden; hakkebøffer, rodfrugter og kartofler i fad, bagt græskar med ahornsirup og en salat med æble og lakrids. Groft, grønt og sundt:)
Så kan det være, at der bliver plads til lidt snoller i aften, når vi skal se "Danmarks Skønneste Hjem" og hygge med magasiner og bøger. Det er lige til at holde til sån en mandag:)

4 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Hvor er du bare heldig!! iih jeg ville elske det :) hun er sød hende Lotte.

MissMuffin sagde ...

Line, jeg gik også en lille smule i selvsving:) Lotte ved lige hvad jeg godt kan li:)

Camilla sagde ...

Sikke en masse skønne ting :o)

MissMuffin sagde ...

Camilla, de er så fine. Risene er jeg især spændt på, for de må være så fine i en salat, men smagen er jo ikke til at vide hvordan er..