onsdag den 10. oktober 2012

TEST: Nyheder og gamle kendinge

 Ja, det er nemlig hvad Dr. Oetker har sendt mig.
Må indrømme, at jeg kom en lillebitte smule i julestemning da jeg åbnede pakken og en duft af julens krydderier mødte mig:) Nu er det meste til julens bageri hvertfald på lager.
Regner nu nok ikke med at nå en hel masse, for november og december bliver fuld af flytning og eksamen og selvfølgeligt alle de sædvanlige juleindkøb, julefrokoster osv. Ja, og så håber jeg jo sån set lidt på at få job som juleassistance et eller andet sted, for jeg skal have fundet mig noget arbejde igen..
Lidt julebag skal der altså bages i mit nye køkken og lidt pynt skal der også op, travlhed eller ej:)
 Nyt var denne smarte vanilje-twister. I den lille kværn ligger der stykker af hel vaniljestang, lige til at kværne ud over dine pandekager, morgen-yoghurt eller som drys på kaffen. Smart er den hvertfald, for det er nemt at få et drys af den dejlige vanilje ovenpå lige hvad man nu har lyst til.
Må hellere snart teste den med en omgang pandekager:)
 Mest begejstret blev jeg nok for disse "Cupcake Daisies", som er små "vaffel-blomster" i de yndigste pastelfarver. Ih, så fine kager man kan lave med dem:) De smager ikke rigtigt af noget og minder mest om de der tørre kiks, man får i kirken. Fordelen ved disse er, at de ikke er hverken hårde at tygge på eller skrøbelige i emballagen, ligesom fx. sukkerblomster, der tit går i stykker. Jeg er hvertfald fan:)

9 kommentarer:

Elana sagde ...

Jeg står og skal holde fødselsdag i weekenden, ved du om Cupcake Daisies er ude i butikkerne nu?

MissMuffin sagde ...

Elana, jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg er dog alligevel ret sikker, for ellers havde jeg nok fået besked på ikke at blogge om dem før de var at finde:)

Chilli sagde ...

Hej. Prøv at smide en uopfordret ansøgning ned i imerco ved Føtex. Har selv engang jobbet der som julehjælp.
Vh chilli

Pernille sagde ...

Ej hvor er de fine de små oblat-blomster! Temmelig god opfindelse hvis de ikke går i stykker i pakken! Halvdelen plejer altid at være knækket hvis man køber sådan en pakke dekorationer!!

Det bedste ved vaniljen-twisteren er at den kan genopfyldes!

Fie sagde ...

Hvor er de blomster bare fine. De er jo som skabt til cup cakes!

Venligst Fie fra Monsar

MissMuffin sagde ...

Chilli, det kan da være jeg skal prøve- tror også lige det vil være et job for mig:) Tak for fif:)

Pernille, de er meget fine!
Det er smart at den kan, det havde jeg ikke lige tænkt på!

Fie, de er meget fine og man kan jo lave de yndigste cupcakes:)

Louise sagde ...

Jeg mener de søger studiehjælp samt juleassistance i Kalejdoskop :)

Louise sagde ...

I den nyåbnede butik :) opslaget ligger på deres facebook fan side

MissMuffin sagde ...

Louise, det var da frygteligt- altså, det kunne jo være så fedt (selvom jeg nok kunne ende med at bruge hele min løn der, haha:) ) Tak for tip:)