søndag den 2. oktober 2011

KUP#1 : Blomsterskåle

Lotte er som sagt rigtig god til at finde lækre sager og skønne gaver til mig:)
For noget tid siden forærede hun mig denne smukke blomsterskål fra HouceDoctor og den har været flittigt brugt siden.
Igår blev der tilføjet 2 blomsterskåle mere- fra Søstrene Grene!
HouseDoctor er ikke ligefremt et billigt mærke, så Lotte har nok givet en lille 100-seddel for min smukke, lyserøde skål.

De 2 jeg købte idag i Søstrene Grene gav jeg knapt 10 og 15 kr. for.
Skålene er akkurat lige så smukke som den fra HouseDoctor, men farverne er måske ikke helt så "tætte" som skålen fra HouseDoctor.
Jeg kan hvertfald ikke se den store forskel og det kan Kristian heller ikke!
Er de ikke smukke?

13 kommentarer:

Louise sagde ...

Jo de er rigtig smukke!
Var inde i Søstrene Grene i sidste uge, hvor ejg også tænkte på at købe dem... men vidste ikke lige hvor jeg skulle stille dem ;-) hehe men de er bare rigtig flotte, og det er da utroligt at House Doctor kan tage 100kr for dem. På billedet kan ikke godt nok ikke se nogen forskel.

http://theglitteronmymind.blogspot.com/

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Hva så kup-mamma! For pokker da et kup du igen har gjort dig her. Hvor er det vildt, at man ikke kan se forskel. Ja jeg kan i hvert fald ikke, så bild du bare folk ind at det er den ægte vare ;)

MissMuffin sagde ...

Louise, prisen er jeg ikke helt sikker på, men jeg kunne forestille mig det var deromkring:)
Jeg bruger min lyserøde skål til morgenmad og sån, så de andre vil også blive brugt i køkkenet:)

Kristine, der mangler bare lige et "Housedoctor"-klistermærke på skålene fra Søstrene Grene, så der er ikke den store forskel.
Jeg måtte hvertfald bare ha dem, for er ret glad for den lyserøde skål...

Piskeriset sagde ...

Tak - nu bliver jeg nødt til at tage i Søstrene Grenes. Jeg skal jo have den blå. Sådan er det bare. Det har jeg i hvert fald tænkt mig at sige til gemalen :-D

Pille sagde ...

Nu har jeg set dem på så mange blogs efterhånden, og jeg bliver mere og mere sikker på at jeg bliver nød til at få fat i et par stykker.. De er simpelthen bare så fine...

Eeyorenyk sagde ...

Det er simpelthen utroligt hvad man ikke giver for nogle ting - For så bare at kunne finde en billig kopi, så at sige, til igen penge, som ligner en prik! Det er jo helt vildt! :)

Deborah sagde ...

De er rigtig søde, og nu frister du igen :-) Men eftersom jeg allerede har skåle, så skabene i forvejen brister styrer jeg mig! Men det var da en god gaveidé både til bare en værtindegave eller - jeg tør næsten ikke sige det: Det er altså snart Jul, hvis nogen har helt fortrængt det!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, du har min fulde støtte!

Pille, de er nemlig rigtig fine. Både i køkkenet, men også på badeværelset til hårnåle eller i soveværelset til smykkerne...

Eeyorenyk, det er jo så det; om man vil have den ægte vare eller en billig kopi:)

Deborah, det har jeg egentligt også, men porcelæn er blevet en af mine store svagheder!
Det var en oplagt værtindegave, måske med lidt søde sager deri- god ide!
Jeg glæder mig til jul, så herinde må man meget gerne snakke om det:)

Moppelopper sagde ...

Jeg måtte lige en tur i Søstrene Grene efter jeg læste dit indlæg ;-)

Jeg faldt for de cremefarvede og selvfølgelig for en masse andet ;-)

www.moppeloppe.blogspot.com

Xenia sagde ...

Uha, nu må jeg vist også hellere et smut forbi Søstrene i morgen - i det mindste har vi lige fået løn :D

Xenia
P.s. Min blog er nu flyttet til www.hjemmehosxenia.dk :)

MissMuffin sagde ...

Moppeloppe, de var bestemt også søde, men lidt for anonyme til min smag når det nu skulle være:)
Jeg afviser nu heller ikke, at jeg ikke kunne finde på at købe måske en mere skål, for de er vildt søde!

Xenia, til de priser har man hvertfald råd til det- men man kommer jo altid ud med en helt masse mere hver gang, haha..

Tante Grøn sagde ...

Er du så færdig de er flotte. Havde aldrig gættet at de ikke alle tre var fra HouseDoktor.

Dem er du heldig med:)

/Tantegrøn

MissMuffin sagde ...

Tante Grøn, det havde jeg heller ikke selv!
De er super fine og fimsede:)