torsdag den 10. februar 2011

Alenetid..

Nu er fodboldsæsonen startet op igen, så Kristian er hjemmefra hver tirsdag og torsdag til træning.
Han træner i Halvrimmen, hans gamle klub, så det er lidt af en køretur.
På den ene side synes jeg måske det er lidt træls, at han er så meget væk hjemmefra i hverdagen, men Kristian elsker fodbold og træningen giver ham energi, så det er bare sån det er. Om man dog forstår det:)
Aftener som i aften er det nu helt ok med lidt alenetid:)
Stearinlys, en varm pekingeser, ostemadder, et varmt bad, TopModel i fjerneren og lidt kogebogs-kigning...

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er ikke altid ens interesser passer sammen når man finder en kæresten, men alenetid er nu heller ikke så tosset endda :-)

Mange hilsner
Birthe

Marie sagde ...

Det lyder alligevel en smule hyggeligt, med sådan en "omgang" alenetid. ;)
Det er jo bare de dage, hvor du skal lave al den mad, som Kristian ikke kan lide. :)

Mette Lykke sagde ...

det lyder rigtigt hyggeligt, og der skal være tid til det hele.

Miss A sagde ...

Jeg tænker, at det er en styrke for forholdet, at man også kan lave ting hver for sig..

Det lyder, som en hyggelig aften, du har foran dig..

Nyd stilheden, og forkæl dig selv lidt.. Måske et fodbad eller en ansigtsmaske ville sætte prikken over i'et ;)

carla sagde ...

hvor hyggeligt altså :) jeg tror også, det er vigtigt at have forskellige interesser og at savne hinanden en gang imellem - i stedet for at være et par enæggede tvillinger. God aften!

:) C.

MissMuffin sagde ...

Birthe, jeg er virkeligt ikke begejstret for sport og er totalt motorikspasser, men Kristian elsker fodbold og løbetræning..
Så må jeg bar nyde alenetiden når det er:)

Miss Crea, jeg fik også pasta med hjemmelavet pesto igår, haha..
Elsker pesto og det gør Kristian bar ikke:)

Mette, det var heller ikke så tosset:)

MissA, det er det helt sikkert også.
Bådde det at kunne lave noget sammen og noget hver for sig er vigtigt for et forhold, men vi er nu gode til begge dele..
Jeg overvejede godt nok et fodbad, men så overfaldt sofaen mig og ville ikke slippe igen:)

Carla, det har du ret i.
Det har vi nu altid været gode til.
Der er ingen herhjemme, der bestemmer over hinadens tid, så vil Kristian bruge det meste af hans fritid på fodbold, så er det bare sån det er- for jeg ved han nok skal huske mig engang imellem også:)

Maj sagde ...

Jeg kender det, her i hjemmet er Manden også afsted både tirsdag, torsdag og hver weekend. Men det er nu skønt med lidt alenetid, jeg nyder det i fulde drag :)

God weekend!

- Maj

MissMuffin sagde ...

Maj, man må jo få det bedste ud af det som man nu kan, så jeg nyder at have råderet over fjernbetjeningen lige de dage hvor der er "De Unge Mødre" og TopModel":)