søndag den 20. februar 2011

Søndag i stille tempo..

Det er dejligt at mærke, at forkølelsen og det i min hals langsomt forsvinder og at jeg får mere energi.
De sidste par dage har jeg hvertfald sovet rigtig meget, men det føles også godt:)
Idag bliver i stille tempo, med vasketøj og en hyggelig fødselsdag i eftermiddag.
Rengøringen må blive en let omgang, men mon ikke også nok det skal gå..
Charlotte og Carsten var her en lille tur igår og det var rigtig hyggeligt bare at sidde i hver sin ende af sofaen og sladre med Lotte, mens "Dirty Dancing" kørte i baggrunden..
Der er også et smukt vejr ude, mon ikke hende Emma vil med ud og have lidt frisk luft senere..

5 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Dine tulipaner har da holdt fint denne gang. Dejligt du er ved at være ovenpå- man bliver så taknemmelig når sygdommen slipper bare over at være rask, synes jeg. Det er nogle dejlige tasker du har fået.

MissMuffin sagde ...

Ja, de har holdt en uges tid, men bladene blev desværre hurtigt mørke i spidserne.
Ja, det skønt at blive rask igen!

Piskeriset sagde ...

Der er jo helt forår på bloggen :-)
Dejligt at du er ved at være frisk igen!

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Først og fremmest: HVor er det godt du er ved og være på topppen igen. For det andet, sikke et dejligt billede også :) iiih - forår kooom nuuuuu! :D
For det tredje, så er jeg sikker på Emma MEGET gerne vil ud :) Chillum har voret ude og snuse rundt idag - og ville nærmest ikke med ind igen ! Fabelagtigt vejr ;) God fødselsdags-eftermiddag :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, det er virkeligt skønt.
Hosten slipper jeg nok ikke lige af med, men det må jo så være sån!
Friske blomster er et must for forårsfornemmelser- jeg har både tulipaner, krysanthemum og kirsebærgrene i stuen!
Chillum elsker også sne, det tror jeg ikke Emma gør. Vi fik en dejlig tur nede ved fjorden i fuld galop, så jeg er sikker på hun nød det skønne vejr..