mandag den 14. februar 2011

En blæsende mandag..

Hold fast der blæser idag!!
Det er også Valentines Day idag, men det er nu ikke rigtig noget vi fejre herhjemme.
Jeg er endda så uromantisk, at jeg skal til personalemøde på det nye arbejde i aften!
Først skal jeg li hjem og se, om jge kan nå at få en lille skraber, for hvor er jeg træt!
Kristina og Michael vil gerne have en lille pomeranien og nu havde Kristina endeligt fundet et sted der lød fornuftigt, så hun ville gerne have mig med ned og kigge i går aftes.
Det var også fint nok, men jeg havde ikke li fattet, at det var nede mellem Kolding og Esbjerg:)
Det blev alt for længe over min sengetid, så jeg er noget træt idag!
Hundende var rigtigt søde og det var fine forhold, så de skal hente en hvalp allerede i næste uge.
Jeg må også nok sige, at der var en af de voksne hunde som jeg var dybt forelsket i, men jeg ved at det vil jeg være alene om herhjemme, haha:)

4 kommentarer:

Bitten sagde ...

Ja tak, det blæser alt for meget. Valgte at tage bussen i morges, da jeg tror jeg ville blæse væk sammen med min cykel.
Jeg håber du får et romantisk møde ;)

Emilie sagde ...

Fin blog!
- emiliert.blogspot.com
//mille

Hjertemad - Louise sagde ...

Dejligt billede - selv en kold, blæsende vinterdag bliver lidt mere udholdelig med smukke tulipaner! :)
Mvh Louise

Miss A sagde ...

Jeg synes, det er skønt med lidt blæsevejr :) Vi holder heller ikke Valentines Day - der er ikke rigtigt nogen af os, der finder den amerikanske tradition særlig tiltrækkende.

Er man kærester, så handler det jo om at vise hinanden, at man holder af hinanden HVER DAG - ikke en eller anden planlagt dag.

Men jeg håber da, at du får et godt personalemøde - spændende med nyt arbejde :)

De bedste hilsner fra
Anita
http://livogmad.blogspot.com/