tirsdag den 22. februar 2011

En spændende dag..

Ja, idag er lidt spændende.
Altså ikke fordi jeg skal på arbejde, det er der ikke meget spændende ved, men fordi jeg får besøg af hele 3 madbloggere i aften!
Line, Bitten og Camilla kommer og spiser hos mig, for vi skal planlægge den fælles transport til Madbloggertræffet d. 12. marts 2011.
Det kunne måske nok være klaret over mail, men det er nu også rart li at se hinanden inden vi tager den lange vej sydpå sammen.
Så efter arbejde skal jeg skynde mig hjem og støvsuge, lufte Emma, skjule det værste rod, dække bord og lave mad.
Jeg havde egentligt valgt en ret "safe" menu, men nu er det jo madbloggere der kommer, så jeg vil afprøve en ny, men simpel opskrift på dem- så må vi se hvordan det går, haha.
Måske det bar ender med de får en dåsecola og en leverpostejmad, hvis jeg bliver alt for nervøs over der kommer sån 3 fremmede:)

9 kommentarer:

Grith sagde ...

Det lyder rigtigt hyggeligt, håber menuen lykkedes for dig og at I får en rigtig god aften.

Hilsen Grith

Lone sagde ...

Det lyder vel nok spændende, det madbloggertræf :)
Jeg kan godt forstå, du bliver lidt nervøs, når du skal have besøg af tre erfarne madeksperter. Men du laver selv de skønneste retter, så du kan tage det helt roligt :-)

Rigtig god fornøjelse til jer :-)

Bitten sagde ...

Jeg er også ret spændt :D Synes det er sødt af dig, at du vil stå for aftensmaden. Så må vi se, hvordan det går med den dessert, Line og jeg skal lave, hehe...
Måske det bliver leverpostej, dåsecola og citronmåne fra supermarkedet, hvis det hele går galt! Men det skal nu nok blive hyggeligt alligevel.

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Ejh hvor lyder det bare hyggeligt :-) Held og lykke med det hele. Det skal nok blive spændende ;-)

Linebinevaskemaskine sagde ...

en leverpostejmad og dåsecola er nu heller ikke så skidt endda ;) det mig og bitten skal lave er også en helt ny opskrift.

Anonym sagde ...

Hvor fedt at i mødes inden, så I lige kan se om kemien er der, inden I skal tilbringe lang tid sammen i en bil :-D

Jeg er spændt på hvad du har lavet - og hvordan det blev - jeg er nu sikker på at det blev godt....

Mange hilsner
Birthe

Miss A sagde ...

Det lyder da rigtig hyggeligt. Du skal nok få lavet noget lækkert mad.

Rigtig god aften til jer..

Mvh Anita
http://livogmad.blogspot.com/

Ms Confashion sagde ...

Det lyder sindssygt hyggeligt - glæder mig til at se resultatet af dine anstrengelser, er sikker på det bli'r læks som altid!
/Nete

MissMuffin sagde ...

Grith, vi fik en rigtig hyggelig aften:)

Lne, man kan ikke lade være med at blive lidt nervøs, men det gik fint:)

bitten, jeg er glad for at det hverken endte med leverpostej eller citronmåne, haha:)

Kristine, det blev en rigtig hyggelig aften:)

Line, jeg cupcakes var helt bestmt vellykkede!!
Jeg vil nyde den sidste i eftermiddag, uhm:)

Birthe, jeg synes også det rart lige at møde de andre først, for så r det ikke så skræmmende at skulle møde jer 20 andre fremmede:)

MissA, det var en god aften med masser af snak og mad:)

Nete, maden blev heldigvis god, men ldt nervøs kunne jeg ikke undgå at være:)