onsdag den 23. februar 2011

Dåsecola, leverpostej og citronmåne..

Ej, så slemt endte det heldigvis ikke:)
Maden blev heldigvis som den skulle og Line og Bitten medbragte lækre red velvet cupcakes med en frygteligt lækker icing. Uhm..
Det var rigtig hyggeligt at have pigerne på besøg og jeg tror nu heller ikke, at det er sidste gang vi spiser sammen.
Jeg nød virkeligt, at kunne snakke mad og blogging med nogen, som går op i det på samme måde som mig selv, for det kan godt være lidt "ensomt" nogle gange.
Opskrifterne skal nok komme, men jeg afventer lige Line, som vil sende nogle billeder. Det var lissom, at min lille digitalkamera blegnede en smule, da hun hev sit smarte spejlrefleks frem, haha:)
Emma nød også stort af al opmærksomheden, hun blev næsten kælet helt hårløs!
Tak for en rigtig fin aften piger!

17 kommentarer:

heidi sagde ...

Godt af jeres aften gik godt - og en super god ide at mødes inden træffet.

Jeg har ikke mødt nogen af deltagerne inden selve dagen, men mon ikke det går alligevel :-)

Det Stormske Køkken sagde ...

Det lyder godt med sådan en hyggelig aften.. Er lidt træt af at jeg ikke kommer med d. 12, men det har skæbnen jo valgt :)

Lige for en god ordens skyld vil jeg lige sige at jeg har omtalt dig i et blogindlæg inde hos mig og tyvstjålet to af dine billeder, men der er links og i indlægget er du kun nævnt som noget positivt og som et forbillede ;) Hvis du har noget imod det, så sig endelig til, men det er blot ment som ros :)

Godte sagde ...

Ååh ja.. det har garanteret været cream cheese frosting *Mums*
Min absolutte foretrukne!

Det er godt at mødes med andre nørder - uanset, hvad man så lige nørder med :-D

Bitten sagde ...

Jeg håber i hvert fald ikke, at det er sidste gang :) Det var virkelig en hyggelig aften, og som du selv siger dejligt at snakke med andre bloggere, som forstår ens særheder.
Jeg glæder mig til opskrifterne, maden var så lækker!

Grith sagde ...

Lyder som en rigtig god aften. Det er rart når der er nogen man deler interesser med.

Og kan forstille mig at Emma har nydt det mindst lige så meget som dig.

MissMuffin sagde ...

heidi, det synes vi også at det var:)
Mon ikke det går- kan hvertfald love dig, at hverken Line, Bitten eller Camilla er farlige, haha:)

Rebelsig, sån kan det jo gå:)
Tak fordi du lige skriver det, det er altså godt stil- det vil jeg fluks kigge forbi:)
Jeg har intet imod, at mine billeder bruges af andre, men det er nu skønt nok li at få lidt credit for dem..

Godte, det var en kogt frosting, den var silkeblød og vanilje-lækker. Mums..
Der var vidst kun mælk, smør, sukker og vanilje i...

bitten, det var super hyggeligt:)
I er nogle dejlige damer at ha på besøg:)

Grith, det var rigtig hyggeligt..
Emma var så forkælet og fik alt for meget opmærksomhed, haha..

Miss A sagde ...

Hej :)

Dejligt at høre, at I ikke endte med at dåsecola, leverpostej og citronmåne, men at I fik en dejlig aften med god mad.

Jeg kunne forestille mig, at det er rigtig rart at have nogen at snakke om bloggeriet med.

Jeg glæder mig til billeder og opskrifter :)

De bedste hilsner fra
Anita
http://livogmad.blogspot.com/

Piskeriset sagde ...

Haha - skulle du lige tjekke, om du kunne forarge? ;-)

Lyder som en hyggelig aften - glæder mig også til at møde jer! Det kan tilmed være, jeg opfører mig pænt den dag :-D

Anonym sagde ...

Skønt at høre at det var en god aften og jeg glæder mig til at møde Jer alle - om lige snart :-)

Mange hilsner
Birthe

Camilla sagde ...

Tak for sidst :o) Det var bare super-hyggeligt - og LÆKKER mad og FABELAGTIGE kager - og det var rigtig hyggeligt at møde nogle ligesindede :o) Jeg var allerede også ved at overveje en evt. "madblogger-evaluerings-middag" sammen med jer søde piger igen...

Jeg glæder mig rigtig meget til MBT, men er glad for at have hilst på et par stykker inden :o)

knus
Camilla

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

HVor er det fedt og høre, at jeres aften gik som smurt :-) og heldigt maden blev en succes også ;)

Godte sagde ...

Okay, spændende! Den ser jeg frem til at få opskrift på. Den lyder som en, jeg ville kunne lide :-P

MissMuffin sagde ...

MissA, det er rigtig dejligt at have nogen at snakke med om bloggeri- det er jo en hel anden verden:)

Piskeris, sku jo li se om du var vågen, haha:)
Glæder mig så meget til at møde dig d. 12.marts:)

Birthe, det er jo lige om snart!
Det lidt vildt, som tiden den flyver.
Vi glæder os rigtig meget!

Selv tak Camilla:) Nu kender vi hvertfald hinanden og kan holde lidt sammen:)

Kristine, det er så ærgeligt at du ikke skal med:(

Godte, det er en meget svær opskrift, det tror jeg slet ikke du kan finde ud af:P

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Jaaaa, det er super æregeligt :( Jeg ville vildt gerne, øøøv. H¨åber snart der kommer en anden lejlighed - så man kan få hilst på alle jer dejlige damer derude :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, lad os håbe at det er så stor en succes, at der kommer et træf mere:)

Godte sagde ...

*Hmrf* Man har vel lov at prøve.. >:-(

;-D

MissMuffin sagde ...

Godte, jeg er spændt på resultatet:P