søndag den 27. februar 2011

"Der bor en bager i Østergade..."

... Og hun har lige bagt 57 muffins til hendes kollegaer imorgen.
Puha, jeg dufter godt nok som en gigantisk muffin lige nu:)
Så blev der bagt afskeds-kager til kollegaerne imorgen.
Øv, hvor jeg ikke glæder mig til at skulle pynte dem allesammen imorgen tidlig, men sån er det jo bare..
Jeg laver begge slags icing i aften, så er det hvertfald klart til imorgen tidlig.
Opskrifter og billeder kom i løbet af ugen, for det er nok lidt mere spændende at se dem færdige og med pynt på:)
Nu tror jeg, at jeg vil tage mig en lille lur.
Jeg er halvvejs i vasketøjet, har gået tur med Emma, været i både Føtex og Netto og presset appelsinjuice, så jeg synes, at jeg fortjener et lille hvil. Det er jo søndag:)

11 kommentarer:

Tanker skal der til sagde ...

Hihihi det er også pænt mange muffins.......

Her dufter der også helt vildt af kage... Er i fuld gang med at bage kage bunde...

Hyggehygge
Marianne

MissMuffin sagde ...

Marianne, det var også som om, at der blev lidt flere, end jeg havde regnet med:)
Der er alligvel nok ikke ret mange, der kan klemme 2 ned, men så får rådgiverne nok også lige en kage med..

Kirsten sagde ...

Ser lækre ud - men du kan da sagtens pynte dem i dag, så er du fri i morgen tidligt. Det bliver de bestemt ikke dårligere af. Jeg leverede cupcakes til 3 konfirmationer sidste forår, og da de 2 var på samme dag skulle der bages 130 stk. De fleste blev pyntet dagen før, og de bliver faktisk lækre når de får lov at 'sætte' sig lidt.

Ha' en dejlig dag i morgen, og held og lykke med din nye uddannelse.

MissMuffin sagde ...

Kirsten, de bliver ikke bløde og smattede af det?
Den ene icing er en med smør og flormelis og den anden en flødecreme..
For så vil det da være 10 gange nemmere for mig!

Bitten sagde ...

Det er godt at se, at du lever op til dit navn :D
Jeg vil også mene at du sagtens kan pynte dem i dag.

MissMuffin sagde ...

bitten, det er kun nogle få af kollegaerne der kender til MissMuffin, men derfor kan jeg jo selvfølgeligt godt leve op til det alligevel:)
Så bliver film med Kristian droppet og jeg pynter kager hele aftenen:)

Ms Confashion sagde ...

Ihhh, hvor dejligt - håber, du får en rigtig hyggelig dag i morgen :-)
Glæder mig til at se færdige lækre muffins!
:-)

MissMuffin sagde ...

Nete, tak skal du ha:)

Kirsten sagde ...

Nu er det jo mandag og for sent, men nej jeg synes de bliver rigtig fine. Icing med smør og flormelis danner en lidt sprød skorpe, som jeg godt kan li' - flødecremen er jeg mere i tvivl om, men der spændt på at høre - og se - resultatat. Håber de blev rigtig gode.

Miss A sagde ...

Hejsa :)

Sikke de muffins ser skønne ud.. Mon ikke dine kollegaer bliver glade for dem :)

De bedste hilsner fra Anita
http://livogmad.blogspot.com/

MissMuffin sagde ...

Kirsten, icingen blev bestemt ikke dårligere af at komme på dagen før, så tak for tippet:)
Flødecremen mislykkedes totalt, så det blev slet ikke aktuelt:)

MissA, det blev de helt sikkert:)