lørdag den 12. februar 2011

Lørdags-hygge..

Vi skulle egentligt ha været en tur på shopping i Århus idag, men jeg synes ikke rigtigt, at energien er der.
Ja, der er nu heller ikke så meget at shoppe for, for jeg havde da li glemt hvor dyrt Emmas medicin er, da jeg hentede det igår, haha..
Istedet er vi blevet enige om, at vi spise brunch inde i byen.
Uhm, det passer mig og min mave godt:)
Så kan vi også lige smutte forbi torvet efter blomster og noget tilbehør til aftenens bøffer.
Så må Århus lige vente til en anden dag, selvom det er ved at være rigtig længe siden vi sidst har taget turen derned..
Snart begynder Kristian at spille fodboldkamp hver lørdag og mit nye arbejde vil også byde på weekend-vagter, så det er med at nyde weekenderne sammen lidt endnu.
Brunch er en god måde at nyde det på:)

3 kommentarer:

Miss A sagde ...

Uhh brunch er altid lækkert :)

Kommer der billede af maden? Og hvor skal I spise henne?

Bitten sagde ...

Mmh, brunch :) Hvor er dit favoritsted?
Jeg savner at bo tæt på byen, så man bare lige kan smutte forbi et brunch-sted. Min kæreste bor heldigvis derinde, så efter en overnatning hos ham er det nemt nok.

MissMuffin sagde ...

Miss A, der kommer ingen billeder, men en fin beskrivelse:)

bitten, bor du ikke i vestbyen?
Vi er ret begejstrede for Cafeministeriet.
Ville ville ha prøvet Vesterå, men de åbner først omkring kl. 11, så det gad vi ikke vente på.
Jeg elsker Penny Lanes, men den er ret tøset, især for Kristian, som elsker brundch pga. bacon og pølser:)
Kan du anbefale et godt sted?