søndag den 20. februar 2011

Vasketøj og tapet...

Inden fødselsdagen nåede vi en skøn tur ved fjorden sammen med Emma, som pga. kulden og sneen var helt overstadig.
10 min. overstadighed kræver en solid eftermiddagslur når man er sån en gammel dame:)
Fødselsdagen var rigtig hyggelig med enorme mængder nybagte boller, lagkage, varm kakao, slik, frugt og tøsesnak. Puuh, hvor var jeg fyldt op..
Aftensmaden blev en omgang spaghetti bolognese, som kan passe sig selv det meste af tiden og som bliver vildt god hver gang.  
Nem og nærende mad, som er en favorit herhjemme:)
Lige nu er jeg lidt bagefter med søndagens vasketøj, men der er nogle gange så langt ned i den kælder, når den gode stol nu lige er så god....
I stedet surfer jeg lidt rundt på nettet og kigger tapet.
Der skal købes tapet ud til min grimme gang, så den kan blive forskønnet lidt, men herhjemme er det jo svært at blive enige om sådan noget:)
Må nok også hellere lige hjem og snakke med ham Pap, for det er ham der skal lokkes til at sætte det op og ved hvor meget der skal bestilles, inden jeg går helt i selvsving og bestiller noget. Det her er favoritterne: Meget tøset eller lidt mere enkelt.

8 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Hvor jeg kender det med at der er langt ned i kælderen med vasketøjet. Og specielt da når man stadig er lidt småsløj efter sygdom :(
Uuuuh jeg er til den enkelte tapet, som du linkede til :)

MissMuffin sagde ...

Malene, så er der nemlig ekstra langt. Og mangler tadig at få lagt det rene sengetøj på sengen. Suk..
Det enkelte er også meget fint, men knaptså opsigtsvækkende..
Jeg ved ikke helt hvad jeg går efter lige nu, så det må jeg li tænke over- også for Kristians skyld:)

Maj sagde ...

Årh det enkelte tapet falder bare såååå meget i min smag - det er bare så smukt!

Hjemme hos os har den stået på ren og skær afslapning - det er altså bare søndag når det er bedst :D :D

- Maj

Grith sagde ...

Det enkle, det er jeg helt vild med, har kigget på det nogle gange nu.

Synes det er så frisk.

Hilsen Grith

MissMuffin sagde ...

Maj, det er altså også skøønt!
Vi har nu heller ikke lavet så meget, men med 4 de på langs er det desværre nødvendigt med en lille indsats for at blive klar til en arbejdsuge mere..

Grith, det er også rigtig flot og ikke så voldsomt:)

Stine sagde ...

Jeg ved godt, at det knap nok kræver en opskrift - men jeg vil nu gerne vide hvordan du laver spaghetti bolognese :)

Voksenmis sagde ...

Pip-tapetet er da helt vildt smukt!

Kram, Voksenmis

MissMuffin sagde ...

Stine, skal vi så ikke aftale, at næste gang jeg laver det, så kommer der en opskrift:)

Voksenmis, jeg synes også det er vildt smuk. Elsker både det med fuglene og det med sommerfugle og små blomster.