torsdag den 3. februar 2011

Forlænget weekend...

Jeg holder forlænget weekend, bar fordi jeg kan og fordi jeg virkeligt trænger.
Der er lige så meget at gøre, tænke over og forholde sig til for tiden, at jeg bliver helt flad og pigehysterisk, så jeg har valgt at tage et par dage fri til at lave ingenting i:)
Nogle gange kan en dag i nattøj altså bare gøre underværker!
At det så også passer rigtig fint med, at jeg ikke skal med bussen på arbejde, når de nu strejker, det er jo så bar en ekstra bonus:)
Så dagen idag skal bar bruges på at hygge med Emma, en dejlig gåtur, en middagslur og så den obligatoriske støvsugning.
Naboens datter vil så gerne i Ikea, så måske vi tager turen i aften..

5 kommentarer:

Miss A sagde ...

Sikke nogle flotte billeder, du har der på hylden.

Har du selv malet/tegnet dem?

MissMuffin sagde ...

Miss A, det har jeg ikke nej.
Det er et genoptryk af de berømte Christel-tegninger.
De blev vidst trykt første gange i 1940'erne og var ret vovede for den tid- Christel har også tegnet andre ting end de vovede piger, men det er vidst dem hun er mest kendt for.
De her er 2 af årstid/stjernetegns billederne- jeg har dem alle 12.
Prøv at google dem, de kan købes flere steder. Men vær opmærksom, mange vil have overpris selvom det bar er et genoptryk!

Miss A sagde ...

Okay - tak :)

Du må have en dejlig forlænget weekend - nyd den med alt, hvad du kan ;)

Piskeriset sagde ...

God planlægning - sådan en forlænget weekend er guld værd :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er virkeligt skønt!