mandag den 28. februar 2011

En dag tilbage´...

Ja, så er det sidste dag på kommunen.
Det er nu fint med mig og jeg har det helt ok med det.
Beslutningen om at stoppe efter mit forløb som elev er min egen og jeg har det sidste år vidst, hvad fremtiden skal bringe rent udannelsesmæssigt.
Så det kommer hvertfald ikke bag på mig, at jeg skal stoppe:)
Tror da helt sikkert, at jeg vil savne det, for det er lige den slags arbejde jeg brænder for, men jeg vil også gerne have den helt rigtige uddannelse.
Der er fælles morgenkaffe med alle kollegaerne og kl. 13 er jeg så vært for pålægskagemand og cupcakes.
Ikke det mest spændende, men vores kantine er under ombygning og jeg måtte derfor hente mad ude i byen.
Uh, hvor er det godt, at jeg kun er færdig den ene gang, for det er godt nok blevet en dyr fornøjelse for mig!
Så nu håber jeg bare, at jeg bliver forskånet for en masse pinlige taler, for den slags hader jeg virkeligt!!

"Daisy"-æsken er en afslutningsgave fra Kristian og indeholder ynglings-parfumen "Daisy", en bodybutter og en lille handy parfumestick.
Jeg elsker de parfumer og synes, at jeg er ret forkælet:)
I aften tager vi ud og fejre det på Fellini, hvor vi ikke har spist før.
Jeg har hørt meget godt om det og elsker jo italiensk mad, så jeg håber det er godt!
Imorgen starter jeg allerede med det nye job, så der er ingen slinger i valsen herfra:)

10 kommentarer:

heidi sagde ...

Til lykke med uddannelsen, og hav en rigtig god dag :-)

Piskeriset sagde ...

Håber du får en fremragende dag med meget få pinlige taler :-D

MissMuffin sagde ...

Tak Heidi:)

Tak Piskeris, det håber jeg også:)
Altså, jeg har jo lavet min andel af pinligheder heroppe, så der er nok noget at ta fat i...

Det Stormske Køkken sagde ...

Håber du får en skøn dag :) Og de cupcakes ser bare lækre ud!

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iiiih, denne dag kan da KUN blive fantastisk :) Held og lykke med det hele, pinligt eller ej :)

Jeg glæder mig til og høre mere om det hele, for min dag idag er ikke videre spændende. Skolestart igen, efter en dejlig uges vinterferie! PYYYH!

Ps. Dejligt med det nye job allerede :) Det er med og holde sig igang jo :P

Kirsten sagde ...

Tillykke med dagen,håber det bliver en god en af slagsen. Glæd jer til Fellini, det er super.

Camilla sagde ...

Tillykke med afslutningen. Håber du får en god dag :o)

Ja, du kan godt glæde dig til Fellini - det er et lækkert sted :o)

knus
Camilla

Miss A sagde ...

Hejsa :)

Jeg håber, at afslutningen gik godt. Og hvor er det spændende, at du skal starte på det nye allerede i morgen..

Tillykke med at du er færdig som elev..

De bedste hilsner fra Anita
http://livogmad.blogspot.com/

Maj sagde ...

Åhh det er altså også bare en af mine favoritter - den dufter så fantastisk!

Jeg håber du får en rigtig hyggelig dag, og at det hele bliver afsluttet med maner - uden pinlige taler ;)

Du bliver nød til at opfriske min hukommelse, hvad er det for en uddannelse du nu starter på?

- Maj :)

MissMuffin sagde ...

Rebelsig, jeg fik en rigtig dejlig dag- du kan tro, at de blev lækre:)

Puha Kristine, skolestart er sq hård kost!
Håber du overlevede:)
Jeg havde en rigtig dejlig dag:)

Kirsten, der var så mange rester fra frokosten, at vi desværre aflyste Fellini. Men de står øverst på listen nu:)

Camilla, vi skal snart derind, så snart der lige er en dag der passer:)

Tak MissA:)
Ja, det er fint med det nye job, men jeg har afløst derinde bla. lidt her til jul, så det er heldigvis ikke helt nyt for mig:)

Maj, den dufter fantastisk!
Jeg er færdig som sekretærelev med specialer og til september vil jeg læse videre til socialrådgiver:)