søndag den 27. februar 2011

Søndag...

Sikke et stormvejr der igen er blevet.
Vinden suser rigtig i vores piv-utætte vinduer, så jeg kan sagtens forestille mig, hvor koldt der er ude.
Øv, der røg Emmas lange søndagstur et eller andet sted, for det er ikke vejr at gå langt i for sån en gammel hund. Vi må nøjes med den sædvanlige rute..
Jeg skal ha handlet lidt idag, for eftermiddagen står i kage-produktionens tegn.
Jeg ville egentligt bage et par lækre chokoladekager til imorgen, men for nemhedens skyld tror jeg altså bare, at jeg bager 2 forskellige slags muffins og pynter dem rigtig fint..
Ellers er der vidst heller ikke andet end vasketøj på programmet, for det er jo vores vaskedag idag..
Nu må jeg hellere få skrevet den indkøbsliste, for det er ikke så lidt, der skal købes ind..

Ingen kommentarer: