mandag den 21. februar 2011

En uge tilbage..

Idag er der præcist en uge tilbage oppe i Brønderslev.
Næste mandag holder jeg afslutning og så er det farvel og tak for denne gang.
Så er jeg færdiguddannet teamsekretær.
Jeg frygter lidt denne uge, for der er sørme meget der skal ordnes og meget der skal nåes, inden at jeg overlader det hele til andre.
Og så med sidste uges sygdom, det kom sån set rigtig ubelejligt!
Jeg har det egentligt fint nok med, at det snart er slut, for jeg ved hvad fremtiden de næste mange år bringer mht. arbejde og uddannelse.
Det værste er faktisk, at skulle overlade alle mine sager til andre, for jeg har lidt svært ved at afgive kontrol, haha:)
Jeg glæder mig til, at jeg forhåbenligt skal starte på uni til september, for endeligt ved jeg nogenlunde hvad min karriere skal bestå af..

8 kommentarer:

Den positive vejleder sagde ...

hvor dejligt at du har fundet ud af, hvad du vil bruge dit liv på, rent karrieremæssigt. Man arbejder ca. en trediedel af sit liv, så det skal helst være noget man er glad for!

Grith sagde ...

Skønt at du ved hvad du vil, det kan være svært at finde sin hylde.

Held og lykke i den sidste uge!

Julie sagde ...

Dejligt du ved hvad de næste år skal bruges på. Det er simpelthen svært at finde ud af hvad man skal i fremtiden, der er jo så mange muligheder! :)

Charlotte sagde ...

Det lyder da dejligt. Hvad skal du læse på Uni?:o)

Miss A sagde ...

Tillykke med uddannelsen. Det lyder da spændende med dine planer, held og lykke med det hele :)

Piskeriset sagde ...

Det lyder spændende med fremtidsplanerne :-)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Skønt du ved hvad vil i fremtiden. Der er ikke noget værre end den usikkerhed, man til tider kan gå rundt med, især mht. uddannelse, karriere og job.

Nå, men har du så planagt, hvilken afskeds-kage du skal have bagt til din kollegaer? ;) Haha.

MissMuffin sagde ...

Eva, hvis jeg vandt i Lotto ville jeg ikke arbejde længere, men det sker nok ikke, så det er med at finde det rette. Det tror jeg, at jeg har nu:)

Grith, det har også taget mig nogen år siden gymnaiet at finde vejen:)

Julie, der er næsten alt for mange mulighder!

Charlotte, jeg skal læse til Socialrådgiver.

Tak MissA, jeg glæder mig også!

Pikeris, det er altid godt at have planer:)

Haha Kristine, så langt er jeg ikke kommet endny. Måske nogle fine muffins eller et par solide chokoladekager.
Først skal de hvertfald spises af med et par pålægskagemænd:)